تریبون دادن به پزشکیان در سازمان ملل محکوم است!

رسانه‌های جمهوری اسلامی اعلام کرده اند که مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست سالانه سازمان ملل در نیویورک در تاریخ ٢٤ سپتامبر سخنرانی خواهد کرد. تنها در دو ماهه‌ گذشته که وی به عنوان رئیس جمهور سر کار آمده است بیش از١٠٠ نفر اعدام شده و دهها فعال سیاسی و اجتماعی به زندان و اعدام محکوم شده‌اند و سرکوب زنان همچنان با شدت ادامه دارد.

تریبون دادن به رئیس جمهور حکومتی که امروز همه مردم دنیا می‌دانند حکومت جنایتکار و تروریستی است که مورد نفرت عمیق مردم ایران قرار دارد، دهن کجی آشکار نه تنها به مردم ایران بلکه به همه مردم شریف جهان است.

پزشکیان و همه سرکردگان رژیم، حتی با استناد به قطعنامه‌های سازمان ملل، از جمله کمیسیون حقوق بشر و کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل، باید به جرم آپارتاید جنسیتی و سرکوب هر روزه مبارزات مردم و به جرم جنایت علیه بشریت دستگیر و محاکمه شوند.

تشکلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری مخالفان رژیم و مدافعان انقلاب زن زندگی آزادی را فرامی خواند که با حضور در تجمعی که در اعتراض به حضور پزشکیان و هیات جمهوری اسلامی در اجلاس سالانه سازمان در نیویورک، فراخوان داده شده است و یا تجمع در مقابل دفاتر سازمان ملل در کشورهای دیگر، صدای اعتراض مردم ایران علیه جمهوری اسلامی را رساتر از همیشه به گوش جهانیان برسانند.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۲۰ سپتامبر ٢٠٢٤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *