تجمعات معلمان بازنشسته و شاغل و تامین اجتماعی در کرمانشاه

جواد عزیزی آزاد باید گردد

روز سه شنبه ۲۰ شهریور معلمان بازنشسته و شاغل در کرمانشاه  در همراهی با بازنشستگان تامین اجتماعی برای پیگیری مطالبات خود و در اعتراض به سرکوبگریهای حکومت تجمع کردند.

در این تجمع  یکی از  زنان بازنشسته در اعتراض به دستگیری یکی از فعالین بازنشسته تامین اجتماعی  بنام  جواد عزیزی که بدنبال تجمع اعتراضی روز یکشنبه ۱۸ شهریور آنها دستگیر شد،  سخنرانی کرد. او گفت که “اگر این مطالبات که میخواهد فقر و فساد ریشه کن شود جرم است؟ اگر جرم است بیایید همه ما را بگیرید. آقای عزیزی همراه ما بوده و همراه او خواهیم بود.  مشکل ما همه یکی است و ما عزیزی را تنها نمیگذاریم  و در کنار خانواده او هستیم”. سخنان این زن بازنشسته با کف زدن جمعیت و فریاد” تا حق خود نگیریم از پا نمی نشینیم” همراه شد. در ادامه این سخنران معترض دستگیری جواد عزیزی را محکوم کرد و بر آزادی فوری و بی قید و شرط وی تاکید نمود. جمعیت یکپارچه شعار می داد:”جواد عزیزی آزاد باید گردد”

جواد عزیزی روز هجدهم شهریور بعد از پایان تجمع و در مراجعه به خانه خود توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. نیروهای امنیتی گوشی و دیگر وسائل او را نیز با خود بردند.  بازنشستگان بار دیگر امنیتی کردن مبارزه را محکوم کردند و با شعار “تجمع اعتراض حق مسلم ماست” این دستگیریها را محکوم کردند.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۰ شهریور۱۴۰۳، ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *