پیام همبستگی با مردم سوریه و خواست قطع فوری جنگ و کشتار مردم بی دفاع

wpi-Logoما بعنوان کسانی که خود ستم ها و جنایات بیشمار جمهوری اسلامی ایران را با گوشت و پوست لمس کرده ایم، قویا با مردم سوریه اعلام همبستگی میکنیم و در تظاهرات هایی که در دفاع از مردم این کشور برگزار میشود شرکت میکنیم و از سایر مردم آزادیخواه نیز  میخواهیم در این تظاهرات ها شرکت کنند. ما همصدا با سایر مردم آزادیخواه در نقاط مختلف جهان خواهان قطع فوری جنگ و توقف کشتار و ویرانی و آوارگی و خانه خرابی دهشتناکی هستیم که زندگی مردم را به یک جهنم تمام عیار تبدیل کرده است. ما جنایات بیشمار دولت بشار اسد و حمایت بی شرمانه جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و دولت روسیه از رژیم بشار اسد را شدیدا محکوم می کنیم.

راه حل بحران سوریه از نظر ما برکناری رژیم ضد انسانی بشار اسد و پایان بخشیدن به دخالتگریهای نظامی و سیاسی دو قطب روسیه و آمریکا و همه نیروها و دولتهای اسلامی منطقه است. ما معتقدیم که در این میان همبستگی مردم منطقه بویژه مبارزه مردم ترکیه، مبارزه مردم در عراق و سوریه و همچنین مبارزات مردم ایران علیه جمهوری اسلامی  نقش بسیار مهمی میتواند داشته باشد.

در مقابل رژیم بشار اسد و همه نیروهایی که در بحران سوریه علیه مردم عمل می کنند تنها یک سلاح کارساز وجود دارد: به میدان آمدن بشریت متمدن و آزاده در منطقه و در سطح جهان علیه رژیم های دیکتاتور و آدمکش و علیه دخالت قدرت های بزرگ جهانی که سوریه را به محل تاخت و تاز خود تبدیل کرده اند.

 

زنده باد همبستگی مردم جهان با مردم سوریه

زنده باد همبستگی انسانی میان مردم ایران و سوریه

 

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۱۷ دسامبر ۲۰۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *