تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در همراهی با مخابرات و کشوری در کرمانشاه- اتحاد اتحاد علیه فقر و فساد

امروز سه شنبه ۳۰ مرداد بازنشستگان کشوری در همراهی با بازنشستگان تامین اجتماعی و مخابرات در کرمانشاه برای پیگیری مطالبات خود در مقابل صندوق بازنشستگی کشوری استان تجمع کردند. در این تجمع اعتراضی حضور زنان چشمگیر بود. اعتراض بازنشستگان به وضع بد معیشتی، اختلاسها و دزدیها و سرکوبگریهای حکومت است. اعتراضات بازنشستگان در کنار اعتصبات سراسری پرستاران آنهم در فضای دومین سال انقلاب زن زندگی آزادی و با شعار “از مشهد تا شیراز اعتصاب اعتصاب” فریاد رسای اعتراض کل جامعه است.

 در این تجمع اعتراضی بازنشستگان با فریاد “اتحاد اتحاد ، علیه فقر و فساد” کل جامعه را به اعتراض علیه بساط  فقر و بردگی حاکم فرا می خواندند و مثل همیشه بنرهایی با نوشته “معیشت منزلت، حق مسلم ماست”، ” جای معلم زندان نیست”، و “کارگر زندانی آزاد باید گردد” قابل توجه بودند. دیگر شعارهای اعتراضی این بازنشستگان در تجمع این روز از جمله  عبارت بودند: “بازنشسته به پا خیز، برای رفع تبعیض”، “اسماعیل گرامی آزاد باید گردد”، و ” تجمع ، اعتراض  حق مسلم ماست”.

همانطور که روز گذشته گزارش کردیم روز ۲۹  مرداد کارگران رسمی نفت در شرکت نفت و گاز پارس عسلویه تجمع کرده و با شعار “حقوق عادلانه حق مسلم ماست” پیگیر مطالباتشان شدند و صحنه پر شوری از اعتراض را شکل دادند.

حزب کمونیست کارگری

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰ اوت  ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *