۲۲ مرداد: تجمعات اعتراضی سراسری بازنشستگان مخابرات و اخباری دیگر

امروز بیست و دوم  مرداد ماه بازنشستگان مخابرات برای پیگیری مطالباتشان در ادامه دوشنبه های اعتراضی خود تجمعات سراسری خود را برپا کردند.  این تجمعات در این هفته در شهرهای تبریز، اصفهان،‌ رشت،‌ سنندج، اهواز، کرمانشاه  برگزار شدند.

در این تجمعات اعتراضی بازنشستگان مخابرات در اهواز با شعار تا حق خود نگیریم آرام نمی نشینیم و  در کرمانشاه با فریاد “فقط کف خیابان بدست میاد حقمان” بر ادامه تجمعات اعتراضی خود برای پیگیری مطالباتشان تاکید کردند.

اعتراض بازنشستگان به فقر و گرانی و فشار معیشتی، تبعیضها و نابرابریها، اختلاسها و دزدیها و سرکوبگریهای حکومت است.  بازنشستگان مخابرات به چپاولگریهای ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد تعاون سپاە و مدیران مخابرات و  عدم اجرای آئین نامە مصوب سال ۸۹ که میتواند بهبودی در سطح درآمد آنها ایجاد کند و  نیز به بروزنشدن کمک هزینەهای رفاهی درسالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و ادامە آن درسال ۱۴۰۳ اعتراض دارند.

در این روز معلمان نهضت سواد آموزی در اعتراض به وضع بد معیشتی و بلاتکلیفی شغلی و اجرا نشدن بندی از مصوبات حق التدریسی (بند خ) و عدم قرارداد کار معین ، بار دیگر مقابل آموزش و پرورش تجمع کردند و با شعار “نهضتی داد بزن، حقتو فریاد بزن”  خواهان استخدام در آموزش و پرورش شدند.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۲ مرداد  ۱۴۰۳، ۱۲ اوت  ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *