جدید ترین

کارزار حمایت از شریفه محمدی شماره ۴- کارزر حمایت از شریفه ادامه دارد, شما هم به این کارزار بپیوندید!

بازنشستگان تامین اجتماعی در تهران

بازنشستگان تامین اجتماعی در تهران نیز به کارزار حمایت از شریفه پیوستند. در تجمع این بازنشستگان در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه یکی از بازنشستگان اعلام کرد که شریفه محمدی را تنها نمی‌گذاریم و بازنشستگان دسته‌جمعی شعار دادند: شریفه محمدی آزاد باید گردد. بازنشستگان شوش و کرمانشاه نیز در تجمعات خود در روز یکشنبه با شعار شریفه محمدی آزاد باید گردد حمایت خود را از شریفه اعلام کرده بودند.

پیام ناهید خداجو فعال کارگری زندانی در اوین:

ناهید خداجو روز ۲۴ تیرماه پیامی از زندان در محکومیت حکم اعدام شریفه محمدی منتشر کرد. در این پیام امده است:

«پیام حکومتیان با اعلام حکم اعدام به شریفه عزیزمان این است که برای شان فرقی نخواهد داشت که چه کسی سکان کشتی به گل نشسته را به دست دارد. مهم حفظ بقا و استمرار حکومتشان است که دیگر سرکوب خونین، زندان، اعدام و جابجایی مهره‌های شان تاثیری بر حفظ قدرت شان نخواهد داشت. تصورِ حاکمان که چنین پیام خونینی مانع از اعتراضات و اعتصابات کارگران، زحمتکشان، معلمان، بازنشسته‌ها، دانشجویان و یا دیگر مزدبگیران و مردم معترض می‌شود، خیالی باطل است. چرا که طی ۴۶ سال سرکوب، زندان، اعدام و کشتار، حکومت در شرایطی بغایت شکننده و متزلزل تر از پیش قرار گرفته؛ به نحوی که با هیچ سرکوبی قادر به عبور از تنگناهای موجود نیست».

پیام محمد حبیبی از فعالین معلمان:

محمد حبیبی در نوشته‌ای کوتاه با اشاره به متن حکم منتشر شده‌ی شریفه محمدی نوشت: «فعالیت‌های ایشان، همان فعالیت‌هایی است که همه ما فعالان صنفی و کارگری در سطح دیگری در حال انجام آن بوده و هستیم.

صعود به قله آزادکوه تقدیم به شریفه:

اکرم نصیریان از صعود به قله آزادکوه در گرامیداشت یاد غزاله چلابی خبر داد و آنرا به شریفه تقدیم کرد. اکرم نصیریان ضمن انتشار یک فایل تصویری نوشته است: «نمیشه تو کوه باشی و غزاله عزیز را به یاد نیاری. صعود به قله آزادکوه را تقدیم می‌کنم به شریفه محمدی فعال کارگری و کوهنورد، که برابری را حق انسان‌ها می‌دانسته و با اتهام بغی حکم اعدام گرفت. به همه کسانی که با اتهام بغی حکم اعدام دارند».

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۶ جولای ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *