شهلا خباززاده

shahla_xabazzade2@yahoo.de

شهلا خباززاده: اعدام و زندان پاسخ حکومت اسلامی به ابراز عقاید

سایت میزان به نقل از محمد حسن نوقربانی دادستان عجب شیر خبر از دستگیری فردی داد که به جرم “توهین به مقدسات اسلام” در این شهر دستگیر و زندانی شده است. او گفته است که این فرد میانسال در روز تاسوعا در روستای خضرلو با توهین به مقدسات اسلام موجب رنجش خاطر اهالی شده بود.

اینکه تا چه حد این اتهام واقعی باشد، معلوم نیست. “توهین به مقدسات اسلام” حربه ای است که چه در ایران و یا سایر کشورهای اسلامزده در اختلافات شخصی یا برای بالا کشیدن اموال فرد “متهم” یا نظایر آن، استفاده میشود. همچنین زیر سوال بردن خرافات و تبلیغات ارتجاعی و عقب مانده مذهبی توسط مردم، اینهم امری طبیعی است. ابراز نفرت از قوانین مذهبی و دست انداختن و مسخره کردن خرافات و سنن اسلامی بویژه در ماه محرم، یک موضوع عادی صحبت بین اکثریت مردم است.

اما مهمتر از همه این خبر بار دیگر میزان توحش قوانینی را نشان می دهد که به مردم ایران تحمیل شده است و افشا کننده ماهیت خطرناک و ضدانسانی جمهوری اسلامی است. اینکه افراد بخاطر ابراز آزادانه عقاید خود و زیر سوال بردن اراجیف اسلامی که وسیعا از سوی رژیم برای آن تبلیغ میشود، در خطر زندان و اعدام قرار میگیرند و “رنجش خاطر اهالی” بهانه ای برای انجام وحشیانه ترین جنایتها توسط حکومت اسلامی است. این خبر همچنین ظرفیت انجام جنایت توسط سیستم قضائی جمهوری اسلامی نشان میدهد.

دادستان عجب شیر هم میداند که اکثریت مردم اعتقادی به داستانهای مسخره در مورد “انبیاء عظام یا ائمه طاهرین یا حضرت صدیقه طاهره” ندارند، جمهوری اسلامی نتوانسته است در طول حکومت خود به زور شکنجه و زندان و اعدام این چرندیات را به خورد مردم بدهد، به همین دلیل ناچار است تا شمشیر زندان و اعدام را بلند می کند تا کسی جرات نداشته باشد، داستهای احمقانه اسلامی را مورد سوال قرار دهد و عقاید خود را بطور علنی ابراز کند. پایه حکومت اسلامی بر روی جهل و خرافات و اندیشه های ارتجاعی قرار دارد که ابزار های غارتگری و جنایات جمهوری اسلامی هستند و رژیم ناچار است برای بقای خود مردم را تهدید کند. به همین دلیل حمله به خرافات مذهبی و افشای آنها یک بخش مهم از تلاش برای برچیدن بساط جنایت و غارتگری حکومت اسلام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *