حمید تقوائی: فساد قضائی در دفاع از فساد جنسی!

 

 “مختومه کردن پرونده ها توسط رئیس قوه قضاییه از دروغ های بزرگی است که این روزها به دستگاه قضایی نسبت می دهند.”

لاریجانی رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی

شان نزول این تکذیبیه انتشار خبر تجاوز جنسی حاج سعید طوسی قاری محبوب رهبری است.

حاج آقا طوسی در نواری که مخفیانه از او ضبط شده میگوید “خود حضرت آقا می‌داند و کاملاً در جریان است … حضرت آقا به آقای لاریجانی فرمودند که پرونده را جمع کنید.”  این خبر در مدیای اجتماعی و رسانه های خارجی وسیعا پخش شده است و تحت این فشار لاریجانی خود را ناگزیر دیده علیه  این “دروغ های بزرگ” به منبر برود. اما کیست که نداند دروغ بزرگ سرپوش گذاشتن به فساد جنسی و مالی و جنایت مقامات حکومتی و توجیه قانونی و رسمی این جنایات در سیستم حقوقی و  قضائی اسلامی است. دروغ بزرگ کل این حکومت است.

پرونده تجاوز جنسی “قاری برجسته قرآن” محل تلاقی ارکان و مولفه های  متعددی از نظام فوق ارتجاعی و ضد انسانی است که جمهوری اسلامی نامیده میشود: قوانین و اخلاقیات و مقدساتی که به تجاوز به کودکان و زنان مشروعیت میدهد، ماشین آدمکشی تا مغز استخوان فاسد و تبعیض آمیزی که سیستم قضائی و قوه قضائیه نامیده میشود، و “حضرت آقا” و بیت رهبری که در راس و محور کل این فساد دولتی و قانونی قرار دارد. پرونده تجاوزات جنسی”قاری محبوب” در واقع مکمل پرونده دزدیها و حقوقهای نجومی و جنایات و کشتارهای مقامات حکومتی، از دهه شصت تا امروز، است. آنچه “خوبان” همه دارند جمهوری اسلامی به تنهائی دارد!

در برابر این وضعیت جامعه معترض و پر تحرکی وجود دارد که هر روز در عرصه های مختلف جمهوری اسلامی را بچالش میکشد. کشمکشها و خودافشاگری هائی که میان حکومتی ها بر سر دزدیها و حقوقهای نجومی و کشتار دهه شصت و غیره براه افتاده است خود حاصل و نتیجه مستقیم اعتراضات و مبارزات توده ای و جنبشهای اجتماعی وسیع علیه وضع موجود است. این مبارزات امروز بمدد ماهواره و اینترنت و مدیای اجتماعی ابعادی فراکشوری یافته است. آخرین نمونه انعکاس اعتراضات مردم در کانالهای ماهواره ای و مدیای اجتماعی افشای همین پرونده فساد جنسی بوسیله خانواده های قربانیان است.

لاریجانی برای فعالین و مردم معترض در ایران خط و نشان میکشد که “همکاری با رسانه های معاند، معاونت در جرم  و قابل پیگرد است”  و شکوه میکند که “متأسفانه برخی از افراد در داخل با این رسانه ها مصاحبه می کنند و به نحوی به آنها کمک می کنند و در عین حال طلبکار هم هستند”. ایشان میتواند مطمئن باشد که این “طلبکاری” مردم ایران تا جمع کردن کل بساط جمهوری اسلامی ادامه خواهد یافت!

26 اکتبر 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *