فراخوان به اعتصاب عمومی، پنجشنبه ۱۵ مهر

مبارزه مردم مریوان ادامه دارد!

wpi-Logo

«کمپین اعتراضی به وضعیت جاده مریوان» از مغازه داران درخواست کرده است که در اعتراض به وعده های پوچ مسئولان و در اعتراض به نامناسب بودن جاده مریوان سنندج که به قتلگاه مسافران و آلوده کردن آب آشامیدنی و محیط زیست تبدیل شده است، روز پنجشنبه اقدام به بستن مغازه ها نمایند.

مردم عزيز شهر مريوان

با درود به شما كه بار ديگر با حضور خود نشان داديد كه در مقابل وضعيت و اتفاقات جامعه سكوت نمی كنيد و تا دستيابي به حقوق بر حق خود به اعتراض و مبارزه ادامه خواهيد داد. با اعتراض به وضعيت خطرناك جاده سنندج- مريوان و تا دستيابی به خواسته بر حق خود به اعتراض ادامه خواهيم داد و در اين راستا از مردم عزيز شهر مريوان و روستاهاي اطراف اين شهر خواستاريم كه در روز پنج شنبه ١٥ مهرماه راس ساعت ١٦ در ميدان بيساراني تجمع كنيم از كسبه و بازاريان عزيز نيز درخواست ميكنيم كه به نشان اعتراض بعد از ظهر روز پنج شنبه اعتصاب كرده و مغازه هاي خود را ببندند.

مردم شهر مریوان، شهرکها و روستاهای اطراف با احساس مسئولیت در قبال جان شهروندان، با احساس مسئولیت در قبال آب آشامیدنی سالم و حفاظت از محیط زیست روز سه شنبه ۱۳ مهر ماه دست به تظاهرات و تجمعات اعتراضی زدند. فرماندار مریوان همچون دیگر مقامات مرتجع و مفتخور نظام اسلامی تلاش کرد با وعده و وعید خشم مردم معترض را فرو نشاند اما نه تنها این تلاش به جایی نرسید بلکه وعده های توخالی و تکراری او عزم مردم شهر برای ادامه اعتراض را استوارتر کرد و فراخوان اعتصاب عمومی برای روز پنشجنبه داده شد. مقامات و کاربدستان رژیم هر روز سودهای کلان و هنگفتی از قبل تردد و خرید و فروش مواد نفتی و دیگر مواد سمی از طریق تانکرها  را بجیب میزنند اما تاوان آثار مخرب در واژگون شدن برخی از تانکرها و تصادفات در این جاده که منجر به از دست دادن جان شهروندان میشود را مردم میپردازند. یکبار برای همیشه باید به این وضعیت پایان داد. باید مقامات دزد و مفتخور اسلامی را وادار کرد که به خواستهای مردم پاسخ دهند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری همصدا با «کمپین اعتراضی به وضعیت جاده مریوان» از کارگران، از مغازه داران و از همه مردم مریوان میخواهد که به فراخوان کمپین اعتراضی به وضعیت جاده مریوان پاسخ مثبت بدهند و روز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه دست به اعتصاب عمومی بزنند. کمیته کردستان حزب همچنین از مردم مبارز شهر سنندج  و مردم شهرهای دیگر میخواهد که به اشکال مختلف، با تجمع، با امضای تومار اعتراضی و با ابتکارات مختلف از حرکت اعتراضی مردم مریوان حمایت کنند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری

۱۳ مهر ۹۵

۴ اکتبر ۲۰۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *