جدید ترین

جمهوری اسلامی با امام‌زمانش ته بن‌بست! – یاشار سهندی

مندرج در ژورنال شماره ۶۵۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در آستانه انتخابات کذایی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آخوندهای ریزودرشت یادشان آمده که زمینه ظهور امام‌زمان را با انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفند تسریع بفرمایند! آخوندی به نام نریمانی، نماینده مجلس خبرگان گفته: “امیدواریم ظهور امام‌زمان، حضرت مهدی آن‌قدر نزدیک باشد که دیگر نیازی به تعیین جانشین برای خامنه‌ای نباشد.” و تأکید فرمودند: “همه باید حضور در انتخابات را یک تکلیف بدانیم.” علیرضا پناهیان روضه‌خوان دفتر خامنه‌ای نیز فرمودند: “شرکت در انتخابات حرکت به سمت ظهور امام‌زمان است.”

سال ۱۳۷۸ یک دانشجویی حزب‌اللهی به محاکمه کشیده شد، چون نمایشنامه کوتاهی با عنوان “کنکور به‌وقت ظهور” نوشته بود تا هشدار دهد که ایمان مؤمنین متزلزل شده است. داستان نمایش این بود که عباس نامی هر شب به‌وقت نماز با تضرع از خدا می‌خواهد ظهور حضرتش را جلو اندازد. دست‌برقضا امام‌زمان فردا صبح سراغ عباس می‌آید که تو جز اصحاب ما هستی و جمعه رأس ساعت ۸ ظهور می‌کنیم! عباس معترض می‌شود که آن ساعت کنکور دارم، نمی‌شود ظهورت را یک روز به تأخیر بیندازی! گفتگو به مشاجره کشیده می‌شود و نهایتاً عباس روی آقا امام‌زمان چاقو می‌کشد و کار حضرت را تمام می‌کند! حالا تصور کنید که حضرت غایب، بعد نزدیک ۱۳۰۰ سالی خسته و فرتوت بخواهد درست روز جمعه ۱۱ اسفند ظهور کند، هیچ بعید نیست واقعاً با چاقو دخل ایشان را بیاورند!

رژیم مفلوک جمهوری اسلامی همیشه به یاری امام‌زمان نیاز داشته تا ذوب‌شدگان در جنایت قانع شوند که کشتن جز فرایض الهی است. مخاطب چنین سخنانی همین ذوب‌شدگان هستند، چرا که حتی بسیاری از “مؤمنین” ایمانشان به “حضرت آقا” چه حاضر و چه غایب “دچار خسران” شده است. بنا به روایت آخرین نظرسنجی محرمانه خود حکومت که افشا شده، ۷۳ درصد مردم خواهان جدایی دین از سیاست هستند. اما به طور واقعی مردم دست از دین کشیده‌اند و علیه حکومت مذهبی طی چند سال گذشته چندین بار در کف خیابان دست به شورش زده‌اند. در همین نظرسنجی ۸۳ درصد نظردهندگان از کاهش “دین‌داری” مردم گفته‌اند.

جمهوری اسلامی ته بن‌بست گرفتار شده است. با انقلابی که در جریان است و رنسانسی که در اعماق جامعه شکل‌گرفته جمهوری اسلامی خود را آماده رفتن می‌کند. مضحکه انتخاباتی پیش رو مشکلی از رژیم درمانده حل نخواهد کرد، بلکه از هم اکنون این انتخابات به یک بحران برای حکومت تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *