zendan11

کلیه زندانیان سیاسی باید فورا و بی قید و شرط آزاد شوند!

zendan11

از روز گذشته تعدادی از زندانیان سیاسی از جمله نسرین ستوده از زندان آزاد شده اند. آزادی این زندانیان هرچند بخشی از آنها از جناح های ناراضی حکومت بوده اند، انعکاس مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی در ایران و در سطح بین المللی و تحت فشار اعتراض و نارضایتی عمومی مردم و تنگناها و اختلافات درونی رژیم صورت گرفته است. این یک موفقیت هرچند محدود برای مردم است و باید آنرا به سکویی برای آزادی همه زندانیان سیاسی تبدیل کنیم.
اوضاع سیاسی کنونی و نفس اینکه حکومت مجبور شده است تعدادی از زندانیان سیاسی را آزاد کند، زمینه را برای گسترش مبارزه و آزادی سایر زندانیان نیز مهیاتر کرده است. حزب کمونیست کارگری تک تک خانواده های کارگران، دانشجویان، معلمان و وکلای زندانی، خانواده هائی که عزیزانشان از سال ٨٨ و یا از سالهای قبل تر در زندانها بسر میبرند، خانواده های زندانیان در سراسر کشور را فرامیخواند که فعالیت برای آزادی عزیزان خود را گسترش دهند. حزب از همه مردم آزاده میخواهد که همراه با خانواده های زندانیان سیاسی به میدان بیایند و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی شوند.
در خارج کشور روزهای شنبه ٢١ و ٢٨ سپتامبر در برخی از کشورها فراخوان آکسیون های اعتراضی برای آزادی کارگران و زندانیان سیاسی داده شده است. کلیه مخالفین جمهوری اسلامی را فرامیخوانیم که در این آکسیون ها شرکت کنند و یا خود در شهر و کشور خود مبتکر برگزاری آکسیون های مشابه شوند و همگام با خانواده های زندانیان سیاسی در داخل کشور صدای اعتراض زندانیان سیاسی را به گوش مردم جهان برسانند. با تمام قوا در داخل و خارج کشور باید حکومت اسلامی را تحت فشار گذاشت که زندانیان سیاسی و کارگران زندانی را آزاد کند.
حزب کمونیست کارگری ایران
٢٨ شهریور ١٣٩٢، ١٩ سپتامبر ٢٠١٣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *