۱ آبان : تجمعات سراسری بازنشستگان مخابرات- شاغل و بازنشسته اتحاد اتحاد

امروز یکم آبانماه بازنشستگان مخابرات مثل دوشنبه های قبل در اعتراض به فقر و وضع بد معیشتی خود و عدم اجرای کامل آیین نامه پرسنلی و استخدامی سال ۸۹ و مشکلات بیمه ای خود در چندین شهر دست به تجمع و اعتراض زدند. این تجمعات در شهرهایی چون اهواز، شیراز، تهران، ایلام، اراک، شهر کرد، سنندج، ارومیه، اردبیل، زاهدان، رشت، ساری، قزوین و خرم آباد، مقابل ادارات مخابرات برگزار شدند.

در اهواز و تهران بازنشستگان معترض در ادامه تجمع خود دست به راهپیمایی زدند و با سردادن شعارهای اعتراضی شان صحنه پر شوری از اعتراض ایجاد کردند. در اهواز بازنشستگان شعار میدادند: “شاغل و بازنشسته اتحاد اتحاد” و صف میلیونی کارگران را به اتحاد و همبستگی فرا میخواندند. در اصفهان نیز مثل هر هفته بازنشستگان مخابرات تجمع داشتند و شعار میدادند:”وزیر بی لیاقت ننگت باد، ننگت باد”، و “تا حق خود نگیریم از پا نمی نشینیم”.در زاهدان بازنشستگان با شعار”بازنشسته داد بزن حقتو فریاد بزن، صدای اعتراض خود را بلند کردند.

بازنشستگان در تجمعاتشان با شعار های خود علیه فقر و بی تامینی و دزدی ها و اختلاس ها کل بساط چپاول مافیای حکومتی را به چالش میکشند. از مبارزات و خواستهای بازنشستگان وسیعا حمایت کنیم.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱ آبان ۱۴۰۲، ۲۳ اکتبر ۲۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *