برای رساتر کردن صدای انقلاب مردم ایران در صف جهانی کارگران فعالانه شرکت کنید!

لیست راهپیمائی های اول مه در کشورهای مختلف
زنان و مردان آزاده ساکن خارج کشور!
اول مه روز جهانی کارگر فرا میرسد و کارگران و مردم در شهرهای مختلف ایران با شور و شوق در تدارک برپایی روزی هرچه قدرتمند تر و پر صلابت تر بر علیه جمهوری اسلامی اند. در سراسر جهان نیز اجتماعات اول مه برپا میگردد. این فرصتی است تا با شرکت وسیع خود هم انقلاب در ایران را تقویت کنید و هم از صف عتدالتخواهی و انسانیت کارگران حمایت کنید. این فرصتی است تا در این اجتماعات قطعنامه مصوب ده تشکل کارگری در ایران قرائت شود و حمایت جهانی از انقلاب مردم ایران گسترده تر گردد. شما را فرامیخوانیم تا با در دست داشتن پلاکادرها و عکس های مربوط به مبارزات قهرمانانه مردم ایران علیه جمهوری اسلامی، همراه با تشکیلات های حزب کمونیست کارگری در کشورهای مختلف در تظاهرات های اول مه که لیست برخی از آنها در زیر می آید شرکت کنید.
فرانکفورت:
دو برنامه، برنامه اول روز جمعه 30 آوریل شامل سخنرانی، نمایش فیلم درمورد وضعیت کارگران و مبارزاتشان همراه با موزیک زنده از ساعت 19.00 در محل
ÖKOHAUS Kasseler Str.1a. Westbahnhof-Frankfurt
تلفن تماس 81688732 0157
برنامه دوم روزشنبه 1 ماه مه شامل شرکت در راهپیمایی روزجهانی کارگر، برپایی میز اطلاع رسانی در محل مراسم مرکزی اول مه در شهر فرانکفورت
برلین:
شرکت در راهپیمایی اول مه از ساعت 9 صبح در محل Wittenbergplz جلوی ساختمان DGB
برگزاری میز اطلاع رسانی در خیابان ١٧ یونی
شرکت در راهپیمایی گروههای آنتی فاشیست از ساعت 6 عصر
تلفن تماس 24866317 0176
برمن:
شرکت درراهپیمایی اول مه از ساعت 10 صبح، برگزاری میز کتاب در محل تجمع مرکزی
تلفن تماس 2050584 0173
کلن:
شرکت در راهپیمایی اول مه و برگزاری میز کتاب از ساعت 10 صبح در محل
Heumarkt
تلفن تماس 3600963 0177
هامبورگ: شرکت در راهپیمایی اول مه از ساعت 10 صبح در راهپيمايي مرکزي کارگران در شهر هامبورگ
كانادا، ونکوور :
روز شنبه اول ماه مه به فراخوان “شورای کارگران ونکوور و حومه” تظاهراتی در این شهر صورت خواهد گرفت. در اين تظاهرات علاوه بر مسائل و خواسته های کارگران در کانادا و جهان، مبارزه مردم ایران علیه جمهوری اسلامی و وضعیت کارگران ایران از مسائل مورد توجه برگزار کنندگان این تظاهرات است. یکی از سخنرانان این تظاهرات آقای “منوچهر مهدوی تبار” از فعالین سندیکای کارگران شرکت واحد تهران است که در ونکوور به سر میبرد.
راهپیمائی: ساعت ١٢ ظهر ­ پارك كلارك خيابان كامرشيال و خيابان ١٣
تظاهرات: ساعت ١ ­ پارك گرندويو خيابان كامرشيال و چارلز
تلفن اطلاعات 604.727.8986 :
تورنتو:
تشكيلات خارج كشور حزب در تورنتو به مناسبت اول مه دو برنامه تدارك ديده است:
۱۔ شرکت فعال در برنامه سازمان “هیچکس غیر قانونی نیست” به مناسبت اول مه و برپايي تظاهرات و راهپيمايي در اين روز. تلاش میکنیم حمايت مردم را از انقلاب مردم ایران و مبارزات كارگران در ايران جلب کنیم.
۲۔ به فراخوان واحدهای حزب کمونيست ايران، حزب کمونيست کارگري چپ عراق و حزب کمونيست کارگري ايران در شرق کانادا مراسمي به مناسبت اول مه برگزار ميشود.
سخنرانان:
رحمان نجات از حزب كمونيست ايران
عصام شكری: از حزب كمونيست كارگري چپ عراق
حميد تقوايي: از حزب كمونيست كارگري ايران
فريد پرتوي: عضو شوراي پشتيباني از مبارزات مردم ايران و فعالين جنبش كارگري
موزيك زنده
فريدون فرهي، آناهيتا كاظمي، با هنرنمايي افتخاري چكاوك
زمان: شنبه اول مه از ساعت ٧ تا ١٢ شب
مكان: 140 Commander Blvd
(Mc Cown Rd& Commander Blvdnorth of Sheppard)

تلفن هاي تماس:
0016474494120
0014168586974
0014164717138
سوئد:
گوتنبرگ
تشكيلات خارج كشور حزب كمونيست كارگري در گوتنبرگ از ساعت ٨ صبح تا ٣ بعد از ظهر چادري اطلاعاتي در مركز اين شهربرپا ميكند و سخنرانان حزب در آنجا به مناسبت اول مه و با تاكيد بر ضرورت همبستگي جهاني با انقلاب مردم ايران و اعتراضات كارگران سخنراني خواهند داشت و در مارش اول مه در اين شهر شرکت خواهند کرد.
مكان:Jarntorget

استکهلم:
به مناست اول مه از ساعت یازده صبح در مرکز شهر در محل kungstredgorden میز کتاب و میزهای اطلاعات حزب گذاشته میشود. ساعت ١٢ از محل medborgarpelatsen به همراه احزاب چپ در سوئد و انسانهاي آزاديخواه همراه با مارش اول مه راهپيمايي شروع ميشود.
مالمو:
ساعت 11 صبح از میدان ملوان توری همراه با احزاب چپ در سوئد راهپیمائی شروع میشود. فعالین حزب در این شهر باندرول هائی در دفاع از مبارزه کارگران و مردم ایران برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی حمل میکنند.
انگلیس:
درانگلیس روز شنبه 1 مه ساعت 10 صبح در میدان Clerkenwell Green تجمع میکنیم و در ساعت 12 همراه با مارش اول مه تا میدان ترافالگار حرکت میکنیم. در محل ترافالگار میز اطلاعاتی حزب را خواهیم داشت و سخنرانان حزب سخنرانی میکنند. ایی شروع میشه.
اول ماه مه در اسلو، نروژ
واحد نروژ تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران از همه ايرانيان نروژ دعوت مى کند که براى هر چه رساتر کردن صداى انقلاب مردم ايران و براى جلب همبستگى و حمايت کارگران و مردم نروژ از جنبش انقلابى کارگران، زنان، جوانان و مردم ايران براى سرنگونى جمهورى اسلامى در تظاهرات اول ماه مه که از طرف اتحاديه هاى کارگرى برگزار ميشود، شركت كنند. در اين روز از ساعت دوازده ظهر ميز اطلاعاتي حزب كه اطلاعاتي از مبارزات مردم و كارگران ايران و عكسهايي از كارگران زنداني است، دایر میشود. همچنين پتي شني تهيه شده كه براي امضا در اختيار بازديد كنندگان از اين ميز گذاشته ميشود تا با امضاي آن همبستگي خود را با انقلاب مردم ايران اعلام كنند.
لازم به يادآوري است كه بعد از تماس هيات كميته همبستگي كارگري با اتحاديه ترانسپورت نروژ، رييس اين اتحاديه اعلام داشت كه يك تم سخنراني او در اول مه حمايت از انقلاب مردم ايران و مبارزات كارگران خواهد بود.
زمان: روز شنبه، اول ماه مه از ساعت ١١ صبح
مکان: Youngstorget Oslo
تماس براى اطلاعات بيشتر:
Saber Rahimi
rahimi37@yahoo.com
Tlf. 0047-98 69 40 01
اول مه در هلند
فعالين حزب كمونيست كارگري ايران در هلند از ساعت ٢ تا ٥/ ٦ بعد از ظهر در محل بورس پلين آمستردام جمع ميشوند. اين محل از سوي كارگران شهرداري هلند كه در اعتصاب بسر ميبرند تعيين شده است و فعالين حزب در حمايت از اعتصاب كارگران، اول مه را در آنجا خواهند بود. به درخواست كميته همبستگي كارگري حزب كمونيست كارگري ايران، يكي از اعضاي اين كميته از جمله سخنرانان اين مراسم خواهد بود. تم اين سخنراني فراخوان به همبستگي با انقلاب مردم ايران و مبارزات كارگران در ايران است.
فنلاند/ تامپره
مراسم مارش روز جهانی کارگر، شنبه اول ماه مه ساعت 11 و نیم با راهپیمایی در خیابانهای مرکزی شهر آغاز و سپس در ساعت 13:00 با سخنرانی در مرکز شهر تامپره ادامه خواهد داشت.
در این مراسم و به دعوت حزب کمونیست فنلاند، عبدل گلپریان از حزب کمونیست کارگری ایران یکی از سخنرانان این مراسم خواهد بود.
محل تجمع برای حرکت مارش اول مه
Sorin aukiolla klo 11, lähtee klo 11.30
محل سخنرانی مرکز شهر تامپره
Vanhan kirjastotalon klo 13.00
واشنگتن دی سی:
روز شنبه اول مه در ساعت ١٢ ظهر تظاهراتی در جلوی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی واقع در خیابان ویسکانسین واشنگتن دی سی برگزار میشود. تشكیلات حزب كمونیست كارگری ایران از همه دوستان تقاضا میکند برای هر چه باشکوه تر کردن این مراسم و افشای جنایات جمهوری اسلامی در این برنامه حضور بهم رسانند.
فرانسه، لیون:
در شهر لیون فرانسه ساعت 10 و نیم روز اول مه در پلاس ژان ژورس
فعالین حزب در این شهر در این راهپیمائی شرکت میکنند و اطلاعیه ها و فراخوانهای حزب را در میان جمعیت توزیع میکنند.
زنده باد اول مه روز جهانی کارگران
زنده باد همبستگی با انقلاب آزادیخواهانه مردم ایران
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
27 آوریل 2010

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *