به ایرانیان مقیم خارج، به مناسبت اول ماه مه: علیه جمهوری اسلامی و در دفاع از انقلاب مردم ایران به تظاهرات جهانی کارگران بپیوندید!

زنان و مردان آزاده!
اول ماه مه، روز جهانی کارگر، فرصتی است تا در شهرهای مختلف جهان به خیابان بیایید صدای اعتراض و انقلاب قهرمانانه مردم ایران علیه جمهوری اسلامی را رساتر به گوش جهانیان برسانید، از خواست ها و مطالبات کارگران و مردم ایران و کل صف آزادیخواهی و برابری طلبی در جهان دفاع کنید.
جامعه ایران فقط متشکل از ساکنین جغرافیای ایران نیست، بلکه میلیونها نفری که در خارج بسر میبرند جزء مهمی از آن جامعه را تشکیل میدهند. این حقیقت در جریان انقلاب قهرمانانه مردم ایران و نقشی که شما ساکنین خارج کشور ایفاء کردید، بیش از پیش اثبات شد. اکنون که جمهوری اسلامی با اختناق و سرکوبی بی سابقه عرصه تظاهرات و اعتراضات خیابانی در داخل کشور را محدود کرده است، این وظیفه شما زنان و مردان آزاده مقیم کشورهای گوناگون است تا همه خیابانهای دنیا را به پهنه ابراز وجود انقلاب ایران و گسترش اعتراض علیه جمهوری اسلامی تبدیل کنید. چه روزی بهتر از روز جهانی کارگر، اول مه!
اول ماه مه روز اتحاد جهانی کارگران و همه کسانی است که علیه ستم و استثمار و نابرابری حاکم بر دنیای کنونی مبارزه میکنند. در ایران روز جهانی کارگر از همان سال 58 در صف مقدم مبارزه علیه بختک سیاه اسلامی بوده که جامعه را به تباهی و قهقرا کشانده است. اول مه سال 88 و بیانیه ده تشکل کارگری در واقع پیشقراول انقلاب عظیم جاری در ایران بود. امسال نیز از هم اکنون در داخل کشور جنب و جوش برای برپایی اول مه نه فقط در صف کارگران که دانشجویان و دیگر اقشار جامعه به چشم میخورد. بی تردید شرکت فعال شما زنان و مردان ساکن خارج کشور در اجتماعات و تظاهرات جهانی اول مه، مبارزه کارگران و مردم ایران علیه جمهوری اسلامی را تقویت خواهد کرد و به کل صف آزادیخواهی و برابری طلبی جهانی رنگ و جلای دیگری خواهد بخشید.
حزب کمونیست کارگری از همه شما زنان و مردان آزادیخواه ساکن کشورهای مختلف دعوت میکند تا فعالانه برای شرکت در تظاهرات ها و اجتماعات اول مه شهرتان مهیا شوید. از هم اکنون پلاکادرها و شعارهای خود برای آزادی کارگران زندانی و همه زندانیان سیاسی، محاکمه سران جانی جمهوری اسلامی، جدایی مذهب از دولت، لغو حجاب و آپارتاید جنسی، آزادی بی قید و شرط بیان، اعتصاب، تشکل و تحزب و افزایش حداقل دستمزد به یک میلیون تومان را آماده کنید. بگذار همه جهان ببیند که اول ماه مه امسال در عین حال روز جهانی دفاع از انقلاب انسانی مردم ایران و روزی برای پیشروی علیه فقر و جهل و نابرابری، روزی برای گسترش مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی و برای برقراری یک حکومت انسانی است.
زنده باد روز جهانی کارگر
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۱۳ آوریل ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *