پیام حمید تقوائی بمناسبت آغاز قدرتمند موج دوم انقلاب

به شما مردم مبارز و فعالین انقلاب زن زندگی آزادی درود میفرستم!

اعتراضات شکوهمند شما در سالروز انقلاب یکبار دیگر به جانیان حاکم نشان داد که این موج را سر باز ایستادن نیست. نشان داد که مهساها و نیکاها و ساریناها و محسن ها خدانورها و کیان ها و صدها عزیز دیگری که در یکسال اخیر به خاک افتادند را فراموش نمیکنیم و یاد این عزیزان را با گسترش مبارزه علیه قاتلین آنها بزرگ میداریم. نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم.

انقلاب ما عمیق تر، متحد تر و سازمانیافته تر از همیشه به پیش میرود. برآمد ٢٥ شهریور بر دوش فعالین جنبشهای اعتراضی متعددی شکل گرفت. فعالین جنبش دادخواهی، جنبش بی حجابی، جنبش رهائی زن، جنبش کارگری، جنبش بازنشستگان و دانشجویان و جوانان و صدها فعال دیگر در انقلاب زن زندگی آزادی که در تدارک سالروز انقلاب بودند. بیانیه های این فعالین از مدتها قبل از سالروز انقلاب مردم را به اعتصابات و به تظاهرات و تسخیر خیابانها فرا میخواند. بیانیه ها و منشورهائی که به اسناد انقلاب تاکید میکرد. به منشور ١٢ ماده ای بیست تشکل، و منشور مطالبات پیشرو زنان و به این ترتیب پرچم اتحاد همه جامعه را بر می افراشت. بیانیه ها و منشورها و قراخوانهائی که تریبون انقلاب، کانال جدید، با انتشار آنها زمینه ساز برآمد سالروز انقلاب بود.

برآمد ٢٥ شهریور حرکتی سازمانیافته و نقشه مند بود و جمهوری اسلامی با وقوف به این واقعیت و در هراس از آن بود که همه نیروهای سرکوبگر مزدورش را بکار گرفت و با این حال نتوانست جلوی برآمد انقلاب را بگیرد. ما مردم در ده ها شهر دست به اعتصاب زدیم، تظاهرات و راهپیمائی کردیم و با شعاردهی های شبانه، با فریاد مرگ بر خامنه ای و مرگ بر حکومت بچه کش پاسخ دندان شکنی به حکومت جلادان دادیم. ٢٥ شهریور روز قدرتنمائی ما مردم و روز ضعف و زبونی جمهوری اسلامی بود.

یکبار دیگر به همه شما مردم آزاده و به همه فعالین انقلاب زن زندگی آزادی و دست اندرکاران این انقلاب درود میفرستم و دستتان را به گرمی میفشارم. شما با برآمد سالروز انقلاب آغازگر جنبش و موج دوم سهمگینی هستید که میرود تا طومار حکومت جنایتکار و فاسد جمهوری اسلامی را در هم بپیچد.

پیروزی از آن ماست!

حمید تقوائی

٢٧ شهریور ١٤٠٢، ١٨ سپتامبر ٢٠٢٣

( متن کتبی پیام ویدئویی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *