شکست های پی در پی رژیم در خارج کشور و ” دادسرای ویژه برای ایرانیان خارج کشور”

جمهوری اسلامی ایران از زبان مرتضی بختیاری وزیر دادگستری دولت احمدی نژاد، شنبه ۱۴ فروردین( ۳ آوریل) اعلام کرده است که دادسرای ویژه برای رسیدگی به جرائم ایرانیان خارج کشور تشکیل میشود. وی خاطر نشان میکند که هماهنگی های لازم نیز بعمل آمده است.
اعتراضات ایرانیان خارج کشور و حمایت رو به رشد مردم جهان از مبارزه مردم ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی، عرصه را بر رژیم تنگ کرده است. طی ماه های اخیر تلاش های جمهوری اسلامی برای ابراز وجود در خارج کشور با شکست های پی در پی روبرو شده است. این اقدام جمهوری اسلامی عکس العملی به این وضعیت است. جمهوری اسلامی برای مقابله با اعتراضات گسترده ایرانیان در خارج کشور، هر چه در توان داشته است، بکار گرفته است. این اقدام جمهوری اسلامی، نشانه استیصال در مقابل اعتراضات گسترده مردم در خارج کشور است.
ایرانیان مقیم خارج کشور، مردم آزاده!
این ترفند نیز مانند سایر طرح ها و تشبثات این حکومت جانی باید با اعتراضات کوبنده پاسخ گیرد. اشغال سفارت رژیم در هلند، از جمله پاسخ ایرانیان خارج کشور به این جنایتکاران است.
باید با تشدید مبارزه در خارج کشور عرصه را بر جنایتکاران حاکم بر ایران تنگ کنیم. رژیم جمهوری اسلامی باید در سراسر جهان طرد و منزوی شود. باید کاری کنیم که نمایندگان این رژیم جانی از مجامع بین المللی اخراج گردند. سفارتخانه های رژیم در خارج کشور باید برچیده شوند.
زنده باد همبستگی بین المللی با مبارزات مردم ایران!
مرگ بر جمهوری اسلامی ایران!
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۲۰ فروردین۸۹ ، ۹ آوریل ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *