جشنواره ” بسم الله” جمهوری اسلامی به آلمان” نمیرود”!

از چند روز قبل چندین رسانه وابسته به جمهوری اسلامی ایران٬ با خوشحالی و ذوق و شوق اعلام میکنند که جشنواره ” بسم الله ” این حکومت به خارج از کشور میرود.
از جمله مراکزی که ظاهرا با آنها توافق کرده اند٬ دانشگاه الدنبرگ در آلمان است. به این خبر توجه کنید:
احمد رضا کمره ای مدیر موسسه مکعب هنر اعلام کرد که تا کنون دانشگاه الدنبرگ توافق قطعی خود را با برگزاری این نمایشگاه اعلام کرده است…
http://rahva.ir/component/content/article/60-anews/8238-home.html
این خبر برای ما مهم بود و با مسئولین این دانشگاه تماس گرفتیم. از سه روز قبل طی چند تماس تلفنی٬ آنها اعلام کرده اند که بطور قطع از سوی دانشگاه الدنبرگ هیچ توافقی با جمهوری اسلامی ایران و یا نهادهای وابسته به این حکومت در مورد برگزاری این نمایشگاه در این دانشگاه انجام نگرفته است.
ما در این تماسهای تلفنی و صحبت مفصل مینا احدی با مسئولین این دانشگاه برای آنها روشن کردیم که هرنوع مشروعیت دادن به حکومت تجاوز و اعدام و سنگسار٬با موجی از اعتراض ایرانیان آزادیخواه روبرو شده و یک میتینگ بزرگ در مقابل دانشگاه سازمان داده خواهد شد.
امروزجمعه ۹ آوریل ۲۰۱۰ در دانشگاه الدنبرگ جلسه ای در این مورد در سطح مسئولین دانشگاه برگزار میشود و به ما رسما اعلام خواهند کرد که چنین توفقی انجام نگرفته و خبر رسانه های حکومت جمهوری اسلامی پاسخ رسمی خواهد گرفت.
به احمدرضا کمره ای و سران حکومت فاشیست اسلامی اعلام میکنیم که دیگر اجازه نمی دهیم در هیچ جایی در خارج از کشور سر و کله اینها پیدا شود. زمین زیر پای سران و جانیان وابسته به جمهوری فاشیست اسلامی داغ شده و بهتر است خودشان را قائم کنند. حکومت اسلامی که هنرش اعدام کودکان و قتل و شکنجه و تجاوز و وقاحت و بیشرمی است٬ جایی در بین مردم متمدن و دانشگاههای بین المللی ندارد. اینرا ما تضمین میکنیم.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – آلمان
۹ آوریل ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *