یک توطئه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی علیه حزب کمونیست کارگری ناکام ماند!

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی از چند ماه قبل با تحت فشار قرار دادن خانواده بابک شدیدی،عضو حزب٬ تلاش کرد که او را از مبارزه سیاسی باز دارد. بدنبال آن، جنایت پیشگان وزارت اطلاعات، با تمرکز بر مشکلات خانوادگی و شخصی او، با وی وارد تماس شدند و تلاش کردند او را بزانو در آورند. در پی این اقدامات بالاخره، بابک شدیدی به آنها قول همکاری میدهد و وزارت اطلاعات طرحی جنایتکارانه را علیه حزب با او در میان میگذارد. اما او پس از مدت کوتاهی دچار عذاب وجدان شده و قبل از اینکه دست به اقدامی علیه حزب بزند، داوطلبانه حزب را در جریان می گذارد و بدینترتیب این توطئه رژیم نقش بر آب میشود.
این نه اولین مورد و نه آخرین مورد از توطئه های رژیم علیه مخالفین خود در خارج کشور و خانواده آنها در ایران است. جمهوری اسلامی با جنایت و آدمکشی و توطئه علیه مخالفین خود سر پا مانده است و این ماجرا نیز تاکید دیگری بر این است که راه خنثی کردن فشارها و توطئه های رژیم نه سکوت و عقب نشینی، بلکه علنی کردن توطئه های رژیم، مقابله قاطع و تشدید مبارزه علیه آن است. هر نوع کوتاه آمدن در مقابل حکومت آدمکش جمهوری اسلامی پی آمدی سنگین تر برای خانواده ها و مبارزین سیاسی دارد.
حزب کمونیست کارگری از طریق قانونی علیه این توطئه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، اقدام خواهد کرد و به بابک شدیدی نیز برای اقامه شکایت علیه رژیم و مشخصا علیه سفارت جمهوری اسلامی در سوئد یاری میرساند. عضویت بابک شدیدی درحزب پایان یافته است. حزب مساعدت های لازم را بعمل خواهد آورد تا بواسطه این رویداد، زندگی شخصی او دستخوش ناملایمات بیشتری نگردد.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۱۷ فروردین ۱۳۸۹، ۶ آوریل ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *