شکست های پی درپی جمهوری اسلامی در خارج کشور

طی هفته های گذشته مخالفین جمهوری اسلامی در خارج کشور شکست های متعددی را به جمهوری اسلامی تحمیل کرد ه اند. برنامه های متعدد رژیم در خارج کشور به صحنه های پر شور اعتراض و افشاگری تبدیل شده و اکثر این برنامه ها بهم خورده و یا از ترس اعتراض مردم کنسل شده است. فقط در چند روز گذشته جمهوری اسلامی در سه کشور ژاپن٬ آلمان و انگلستان با سه شکست سیاسی مواجه شده است.
در ژاپن دو برنامه علی لاریجانی رئیس مجلس اسلامی در دانشگاه میجی گاکوایین و کلوپ خبری خبرنگاران بدلیل اعتراض مخالفین رژیم لغو شد. در انگلستان دانشگاه کمبریج بدلیل فضای اعتراضی، از همکاری با رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی انصراف داد و مجبور به کنسل کردن آن شد و در مونیخ آلمان مدیریت هتلی که قرار بود در آن جشن نوروزی سرکنسولگری جمهوری اسلامی برگزار شود، بدلیل اعتراض مخالفان رژیم قرارداد مربوط به این جشن را لغو کرد.
حزب کمونیست کارگری به مردم آزاده و همه مخالفان رژیم که این شکست ها را به جمهوری اسلامی تحمیل کردند درود میفرستد. این اعتراضات را باید گسترش داد و مانع کامل حضور رژیم در خارج کشور شد. فشار برای بستن سفارتهای رژیم و جلوگیری از حضور تک تک سران و ایادی رژیم در خارج کشور را باید گسترش داد و دولت ها را تحت فشار هرچه بیشتر قرار داد که هرنوع رابطه سیاسی دیپلماتیک با جمهوری اسلامی بعنوان یک رژیم جنایتکار را قطع کنند. اینها خواست های جنبش سرنگونی طلبانه و انقلابی مردم ایران است که فضای حاکم بر اعتراضات مردم در خارج کشور و بی آبروئی هرچه بیشتر جریانات سازشکار در میان شبه اپوزیسیون جمهوری اسلامی را تشکیل میدهد.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری همه مردم آزادیخواه را به گسترش مبارزه برای قطع کامل حضور رژیم در خارج کشور و همزمان طرد سیاست های مماشات جویانه با جمهوری اسلامی فرامیخواند.
سرنگون باد جمهوری اسلامی
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی

حزب کمونیست کارگری ایران
۹ اسفند ۱۳۸۸، ۲۸ فوریه ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *