در ۸ مارس، ۱۷ اسفند، روزجهانی زن: جهان علیه جمهوری اسلامی ضد زن

در هشت مارس امسال نگاهها بسوی مبارزه قهرمانانه زنان و انقلاب جاری در ایران میچرخد. بسوی انقلابی که “ندا” بدرست به چهره جهانی آن تبدیل شده است. انقلاب علیه جمهوری اسلامی، علیه این کثیف ترین حکومت ضد زن در تاریخ معاصر. انقلاب علیه حجاب و تبعیض و آپارتاید جنسی که زنان در صف مقدم آن قرار دارند و آزادی و برابری زن و مرد در همه عرصه های زندگی اجتماعی حکم خدشه ناپذیر آنست.
اولین و شاید براترین سلاح جمهوری اسلامی برای سرکوب انقلاب ۵۷ حمله بیرحمانه و بی سابقه به زنان بود. جهنمی واقعی علیه زنان بپا کرد تا کل جامعه را مرعوب و سرکوب کند. جمهوری اسلامی فقط زنان و جامعه ایران را به قهقرا سوق نداد، بلکه عصر تاریکی را در حمله به حقوق زنان در سراسر جهان آغاز کرد. حمله به زنان، حجاب و آپارتاید جنسی به هویت و به سلاح مهلک کل جنبش کثیف اسلام سیاسی تبدیل شد. جنبشی که نه فقط در کشورهای اسلام زده بلکه به لطف مماشات دول غربی حتی در قلب اروپا زنان را در سلول انفرادی حجاب و دادگاه های شریعه به بند میکشد. چنین است که در مبارزه شورانگیز ۳۱ ساله زنان ایران و بالاخص در “انقلاب زنانه”حاضر نه فقط همه آحاد جامعه ایران، نه فقط همه زنان بی حقوق کشورهای اسلام زده، بلکه تمام زنان و مردان جهان ذینفع اند. این انقلاب باید به پیروزی برسد، باید جمهوری اسلامی و تمام قوانین ضد زن و حجاب و جدا سازی جنسی اش به گور سپرده شود. و هشت مارس امسال یکی از فرصت هایی است که انقلاب علیه جمهوری اسلامی میتواند و باید گامی دیگر به پیش بردارد.
حزب کمونیست کارگری همه زنان و مردان آزادیخواه در ایران و در سراسر جهان را فرامیخواند تا در ۸ مارس، ۱۷ اسفند، به خیابانها بیایند و علیه حجاب، علیه بی حقوقی زن، علیه تفکیک جنسیتی و علیه جمهوری اسلامی ضد زن اعتراض کنند. باید در هرجا امکانش هست حجاب ها را برگرفت و زیر پا له کرد. باید در دانشگاه ها و مدارس و کارخانه ها و ادارات، در خیابانها و پارکها و اماکن عمومی روز جهانی زن را گرامی داشت و عزم و اراده برای پایان دادن به ستم جنسی، این ننگ بشریت، را به حاکمان اسلامی و جنایتکار ایران نشان داد. باید رساتر از گذشته اعلام کرد که “آزادی زن شرط آزادی جامعه است”. باید یکصدا فریاد زد که انقلاب در ایران با درهم پیچیدن طومار حکومت اسلامی ضد زن، کل بشریت را گامی مهم در تحقق برابری بی قید و شرط زن و مرد به پیش خواهد راند.
زنده باد هشت مارس روز جهانی زن
زنده باد آزادی و برابری زن و مرد
سرنگون باد جمهوری اسلامی
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
حزب کمونیست کارگری ایران
۶ اسفند ۱۳۸۸، ۲۵ فوریه ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *