تداوم اجتماع مردم در برابر اوین، در زندانها را باید بشکنیم!

 

اطلاعیه شماره ٤
اجتماع پرشور خانواده های دستگیر شدگان و مردم مبارز تهران در برابر زندان اوین شب گذشته نیز، همچون هفته های گذشته ادامه داشت. گزارشی که از این اجتماع پرشور به ما رسیده چنین حاکی است:
“امشب (سه شنبه) ٤ اسفند خانواده های دستگیر شدگان اخیر مثل شبهای قبل در مقابل اوین جمع بودند. مادران عزادار و مردم نیز در جعع خانواده ها بودند. هوا بسیار سرد بود و جمع پر شور. همه بر آزادی زندانیان سیاسی تاکید داشتند و منتظر بودند امشب نیز تعدادی را رها کنند. حدود ساعت ده بود که اولین نفر با دستهای بالا گرفته به نشانه پیروزی آزاد شد و بیرون آمد. مردم هم همراهی کردند و یکبار از گوشه ای سرود یاردبستانی خوانده شد و جمعیت همراهی کرد و صدا آنچنان بلند شد که پاسدارها و نیروی انتظامی از ترس بیرون آمدند. تهدید کردند و گفتند اگز شلوغ کنید دیگر کسی را آزاد نمیکنیم. ولی جمعیت خواندن سرود را ادامه داد. تعداد دیگری نیز آزاد شدند. با هر آزادی جمعیت پر از شور و شادی میشد. دقیق نمیدانم چه تعداد آزاد شدند. شلوغ بود . همه در اوج همبستگی قرار شب های بعد را گذاشتند و رفتند…”
حزب کمونیست کارگری به همه زنان و مردان آزادیخواه، به مادران داغدار و خانواده های دستگیر شدگان درود میفرستد و خود را در شادی و شور آنان شریک میداند. ما از همه مردم تهران دعوت میکنیم تا به این تجمعات بپیوندند. در شرایطی که جمهوری اسلامی تحت فشار خرد کننده انقلاب مردم، پناهی جز دستگیری و زندان و شکنجه و اعدام ندارد، باید اجتماعات وسیع در برابر زندانها برپا داشت و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی شد. بیرون آوردن حربه زندان سیاسی از دست جمهوری اسلامی این رژیم جنایتکار را از آخرین سنگرهایش نیز بیرون خواهد راند.
درود بر اجتماع کننده در برابر اوین!
زندانی سیاسی آزاد باید گردد!
سرنگون باد جمهوری اسلامی!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!
حزب کمونیست کارگری ایران
٥ اسفند ١٣٨٨، ٢٤ فوریه ٢٠١٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *