در پی اعتراضات گسترده “کنفرانس ایران” در هامبورگ لغو شد!

قرار بود موسسه شرق شناسی هامبورگ با همکاری سفارت جمهوری اسلامی در آلمان روز پنجشنبه ۱۱ فوریه کنفرانسی تحت عنوان “کنفرانس ایران” در هتل آتلانتیک در هامبورگ برپا کنند و علیرضا شیخ عطار سفیر جمهوری اسلامی به مناسبت سالروز قیام ٥٧ درباره ایران سخنرانی کند. اما این مراسم با اعتراض حزب کمونیست کارگری ایران، مخالفان و دانشجویان مترقی آلمانی مواجه شد و مسئولان هتل آتلانتیک بدنبال این اعتراضات اعلام کردند که حال که از مضمون و محتوای کنفرانس مطلع شده اند اجازه نمیدهند این نشست در هتل آتلانتیک برگزار شود و بدین ترتیب برنامه جمهوری اسلامی در هامبورگ هم بهم خورد.
این چندمین برنامه جمهوری اسلامی در خارج کشور است که در طول هفته گذشته در اثر اعتراضات مخالفان جمهوری اسلامی بهم خورده است. در هلند کنسرت خونش را مخالفان جمهوری اسلامی بر سرش خراب کردند، در فرانکفورت بر در کنسولگری اش قفل زدند، در برلین جشن دهه فجرش را لغو کردند، در پاریس مقابل نوفل لوشاتو سفیرش را کتک زدند و در کپنهاگ در مقابل محل کنسرتش تظاهرات کردند و بر سر یکی از مقاماتش تخم مرغ زدند و امروز هتل آتلانتیک مراسمش را در هامبورگ زیر فشار مردم آزادیخواه و سرنگونی طلب کنسل کرد. اینها تودهنی بزرگی به حکومت اسلامی است که در در ایران زیر فشار انقلاب مردم در حال در هم خرد شدن است. میخواستند به اوباشان خود در خارج کشور روحیه بدهند و بگویند سر پا مانده ایم و در ایران خبری نیست اما همه این تلاشها به عکس خود تبدیل شد و روحیه در هم شکسته حامیانش بیشتر در هم شکسته شد.
یازده سال قبل که حزب کمونیست کارگری کنفرانس برلین و دهها برنامه دیگر رژیم را به صحنه گسترده افشای جمهوری اسلامی و حامیانش تبدیل کرد و مانع برگزاری این مراسم ها شد، با موجی از انتقاد و افشاگری جریانات مختلف سیاسی علیه حزب کمونیست کارگری! مواجه شد، اما امروز خوشبختانه فضای عمومی در میان اکثر جریانات سیاسی در خارج کشور همراهی با سیاستی است که در طول یازده سال گذشته حزب کمونیست کارگری در خط مقدم آن ایستاده است و امروز به یمن انقلاب عظیمی که در ایران در جریان است، موج گسترده ای از تعرض در برابر مراکز رژیم و برنامه هایش شروع شده است که میتواند این مراکز را تعطیل کند و مانع حضور ایادی رژیم در خارج کشور شود و عملا جمهوری اسلامی را در خارج کشور سرنگون کند.
ما و سایر آزادیخواهان تضمین میکنیم که شهر به شهر و کشور به کشور جشن ها و کنسرتهای اراذل و اوباش رژیم را بر سرشان خراب کنیم و همینجا به همه فعالین و مبارزین ایرانی و غیر ایرانی که مراسم ها و کنفرانس ها و تجمعات جمهوری اسلامی را به شکست کشاندند درود میفرستیم و همه مخالفین جمهوری اسلامی و همه سازمانها و افراد چپ و مترقی را به پیوستن هرچه گسترده تر به اعتراضات بحق مردم ایران برای سرنگونی حکومت منحوس اسلامی فرامیخوانیم.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – آلمان
۲۰ بهمن ۱۳۸۸، ۹ فوریه ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *