١٠ نفر از فعالین حزب کمونیست کارگری در جریان فعالیت علیه جمهوری اسلامی در کپنهاگ، توسط پلیس دانمارک دستگیر شدند

امروز یکشنبه ٧ فوریه تظاهراتی از طرف گروههای مختلف اپوزیسیون در مقابل کنسرت “خون” جمهوری اسلامی به مناسبت دهه فجر در کپنهاگ برگزار شد که فعالین حزب کمونیست کارگری نیز در آن فعالانه شرکت داشتند. بدنبال این تظاهرات ١٠ نفر از فعالین حزب از جمله فریده آرمان دبیر واحد حزب در شهر مالمو در جنوب سوئد توسط پلیس دانمارک و به اتهام پاشیدن رنگ به سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاگ دستگیر شدند. حزب کمونیست کارگری این عمل ارتجاعی پلیس دانمارک را شدیدا محکوم میکند و از نظر حقوقی تمام تلاش خود را برای آزادی فعالین حزب و در اعتراض به پلیس دانمارک انجام خواهد داد. لازم به توضیح است که پلیس دانمارک حداقل یک نفر دیگر از مخالفان جمهوری اسلامی را نیز در محل برگزاری کنسرت دستگیر کرد.
در روزهای گذشته حضور جمهوری اسلامی در همه جا با اعتراض قاطع سازمانهای سرنگونی طلب مواجه شده و به شکستی برای جمهوری اسلامی تبدیل شده است. کنسرت “خون” اوباشان حکومت اسلامی در هلند به هم زده شد، بر در کنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت قفل زده شد و اعتراض گسترده به مراسم رژیم در برلین به حدی گسترده بود که مقامات رژیم چند روز قبل از برگزاری آنرا کنسل کردند. در کپنهاگ نیز در طول برگزاری کنسرت ارتجاعی رژیم، مخالفین جمهوری اسلامی مدام علیه این حکومت شعار دادند و نگذاشتند این کنسرت به راحتی برگزار شود.
در اطلاعیه های بعدی جزئیات بیشتری از دستگیری فعالین حزب و نیز تظاهرات امروز در مقابل کنسرت رژیم در کپنهاگ منتشر خواهیم کرد.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- واحد سوئد
٧ فوریه ٢٠١٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *