اقتدار یا استیصال؟ سیاوش مدرسی

جنگ جمهوری اسلامی با تمام امکانات دولتی سرکوبش با مردم هر روز ابعاد تازه‌تری میابد.موج اعدام‌ها در سیستان و بلوچستان به دار کشیدن جوانان و اسرای ما با بهانه‌های مختلف، حمله شیمیایی به دختران و پسرانمان در مدارس تدوین قوانین سیاه ضد زن و پلمب محل کار و معیشت مردم به بهانه دفاع از حریم مقدسشان یعنی زن‌ستیزی، آپارتاید جنسی و حجاب برای به‌عقب‌راندن تعرض شبانه‌روزی انقلابی که ریشه در اعماق جامعه دارد، در هر لحظه حیات اجتماعی مردم در جریان است.
رژیم در آخرین تعرضش به انقلاب “زن، زندگی، آزادی”برای نشان دادن ضرب‌شست در ماجرای معروف به “خانه اصفهان”احکام اعدام#صالح ميرهاشمى #سعيديعقوبى و #مجيدكاظمى را اعلام کرد.در این جنگ نیازی به قانون، عدالت، وکیل، سند جرم و شاهد یا شاهدان نیست. این جنگ است و رژیم و ما مردم می‌دانیم که دروغ می‌گویند! قرار نیست حکمی حتی منطبق با قوانین سیاه و ارتجاعی‌شان صادر شود. آنها علناً به مردم اعلام می‌کنندگروگان‌هایتان را به صلابه می‌کشیم و به قتل می‌رسانیم، عقب بنشینید! پیام مردم هم شفاف و روشن است! تظاهرات و اعتراض مردم اصفهان به دعوت خانواده گروگان‌ها و با شعار“جمهوری اعدامی سرنگون، سرنگون! ”، “مرگ بر خامنه‌ای” و “اعدام نکنید! ”، “ما همه با هم هستیم”در طول دو شبانه‌روز در مقابل زندان مرکزی “دستگرد”اصفهان و حمایت گسترده مردم از هر چهارگوشه ایران از آنها، رژیم جلادان را وادار به عقب‌نشینی هرچند موقتی کرد. اما مردم و معترضین خطر سکوت‌کردن را درک می‌کنند و با شعار: ”#ماهمه باهم_هستیم” در کف خیابان در داخل و خارج کشور و مدیای اجتماعی به نبردشان برای نابودی جمهوری اسلامی ادامه می‌دهند.
در خارج از کشور تب‌وتاب مبارزه از این کمتر نیست. تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری به‌عنوان بخش علنی حزب در حمایت از کمپین علیه اعدام این عزیزان به میدان آمد و تظاهرات و اعتراضات وسیعی را سازمان داد.
واکنش بموقع و سریع ایرانیان خارج کشور و موج اعتراض نهادها و شخصیت‌های مترقی اروپایی اعلام هم‌سنگری تام و تمام مردم با انقلاب زن زندگی آزادی بود.
شهرهای مختلف جهان از شهرهای کانادا تا سوئداز لندن تا فرانکفورت و کاسل آلمان تاسیدنی در استرالیا هرجا که اثری از حضور شوم جاسوس خانه‌ها و دفاتر به‌اصطلاح دیپلماتیک رژیم بود اعتراض و تحصن وسیع با شعارهای نه “به اعدام”، “ما همه با هم هستیم”و “مرگ بر خامنه‌ای”اعلام کردند که این مراکزکانون نمایندگان صدور تروریسم، جنایت و چپاول و زدوبند و جاسوسی هستند. ما در کنار بسیاری از مردم خواست بایکوت تام و تمام رژیم اسلامی را فریاد زدیم.
رژیم به‌خوبیمی‌داند که مبارزه برای به زیر کشیدن رژیم اسلامی مرزی نمی‌شناسد! مردم هم به‌خوبیمی‌دانند! یک دشمن و یک مبارزه برای پایان‌دادن به عمر سیاه و قرون‌وسطی‌ای این دشمنان بشریت در جریان است و افق پیروزی روزبه‌روزروشن‌ترمی‌شود.
تعرض رژیم نشانگر ضعف، زبونی، وحشت و بی‌آیندگی تبهکاران است و بس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *