حکومت اسلامی اعدام را متوقف کنیم!

اعدام سبعانه محمدرضا علی زمانی و آرش رحمانی توسط جمهوری اسلامی در روز گذشته موجی از نفرت و انزجار در ایران و سراسر جهان بر انگیخته است. این اعدام ها که مخفیانه و بدون اطلاع خانواده و طی محاکماتی سرتاپا جعلی و وقیحانه صورت گرفته ماهیت کثیف و ضد بشری جمهوری اسلامی و شناعت بی حد و حصر اعدام یا “قتل عمدی دولتی” را جلوی همه جهانیان گرفته و قلب هر انسان شریفی را به درد آورده است. حزب کمونیست کارگری خود را در این خشم و نفرت عمیقا شریک میداند و با خانواده و بازماندگان محمدرضا زمانی و آرش رحمانی صمیمانه احساس همدردی میکند.
اما این ماشین جنایت و اعدام را باید فورا متوقف کرد. ما همه زنان و مردان آزاده را فرامیخوانیم تا بهر ترتیب ممکن، در کارخانه و دانشگاه و مدرسه، در محلات و معابر عمومی، یاد محمدرضا علی زمانی و آرش رحمانی را گرامی دارند و نفرت و اعتراض خود را علیه جمهوری اسلامی اعدام بیان دارند. ایرانیان مقیم خارج از کشور و مردم سراسر جهان را فرامیخوانیم تا با ارسال نامه های اعتراضی به مراجع بین المللی و مقامات دولتها، با برپایی تظاهرات و اعتراض در برابر سفارتخانه ها و کنسولگری های جمهوری اسلامی و مراکز شهرها خواهان توقف فوری اعدام ها در ایران شوند و بخواهند که جمهوری اسلامی بعنوان رژیم جنایت علیه بشریت همچون حکومت آپارتاید نژادی آفریقای جنوبی محکوم و منزوی گردد.
اعدام های اخیر بطور آشکاری تلاش جنایتکارانه حکومتی درهم شکسته و مفلوک است که میکوشد با رعب و وحشت مگر خللی در عزم مردمی ایجاد کند که به انقلاب علیه جمهوری اسلامی برخاسته اند و بویژه برای برپایی تظاهراتی قدرتمند در 22 بهمن آماده میشوند. پاسخ اعدام ها و جنایات جمهوری اسلامی را باید با گسترش هرچه بیشتر انقلاب و با حضور میلیونی و رادیکال در خیابان داد. باید همچون مردم سیرجان که به چوبه های دار هجوم بردند و کل بساط اعدام را به آتش کشیدند با تمام قوا، با اتحاد و سازماینافتگی هرچه بیشتر بر کل حکومت اعدام و دستگاه آدمخواری جمهوری اسلامی هجوم برد و آنرا تماما درهم شکست.
سرنگون باد جمهوری اسلامی
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
حزب کمونیست کارگری ایران
٩ بهمن ١٣٨٨، ٢٩ ژانویه ٢٠١٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *