تقلاهای جمهوری اسلامی در خارج کشور را بشکست بکشانیم!

 

دوشنبه ۲۵ ژانویه، جمهوری اسلامی ایران مبادرت به برگزاری یک گرد هم آئی از جیره خواران و ریزه خواران خود در بلژیک کرد. کارچاق کن های رژیم جنایت و شکنجه و اعدام و تجاوز، با برپائی کنسرت مجانی ” صلح و امید” در قصر بوزار در بروکسل، بخود “امید” میدهند و به عبث تقلا میکنند از انزوا در آیند. زهی خیال باطل! گفته میشود این برنامه قرار است در کشورهای دیگر و از جمله در هلند نیز، بر پا شوند.
جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش در افکار عمومی جهان منزوی و منفور شده است. اکنون مردم جهان جمهوری اسلامی را با تجاوز و شکنجه و اعدام و سنگسار میشناسند. رژیم را قاتل ندا ها و سهراب ها و اشکان ها و ترانه ها و … میدانند. برپائی این برنامه ها در خارج کشور، برای خروج از انزوا نیست، برای “امید” دادن به صف در هم ریخته خود است. عکس العملی به اعتراضات گسترده ایرانیان در خارج و استعفای ۲۷ دیپلمات خودی است. این تقلاهای عبث یک رژیم رو به مرگ است که می خواهد وضعیت در هم ریخته حکومت خود را بزک کند!

ایرانیان خارج کشور، مردم آزاده!
نباید اجازه دهیم سرکوبگران مردم و قاتلان جوانان ما، شکنجه گران زندانیان، تجاوزگران کهریزک جرات کنند چنین برنامه هایی را در در خارج برپاکنند. هیچکس و هیج موسسه ای نباید جرات کند محلی را در اختیار اوباش حاکم بر ایران قرار دهد. در همه جا این برنامه ها باید با اعتراض کوبنده روبرو شود. این تقلاها را مثل بسیاری از موارد دیگرباید بکشست بشکانیم. بساط حکومت چپاولگران، قاتلان و شکنجه گران مردم را باید در همه جا جمع کنیم.
زنده باد همبستگی با مبارزات مردم ایران !
مرگ بر جمهوری اسلامی ایران!
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۲۶ ژانویه ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *