رحیم یزدانپرست: تو دهنی مردم ایران به خامنه ای و کل گله آخوند

 

rahim yazdanparast

مردم ایران جمهوری اسلامی و فرهنگ عزا و روضه خوانی را نه تنها نخواسته اند و نمیخواهند بر عکس شادی و جشن و سرور را بخشی از زندگی خود میدانند.

دنیای شاد و فارغ از هر نوع دست درازی دین، شرع و قانون و دخالت حکومت را میخواهند. این را بارها و در مناسبتهای مختلف به حکومتیان نشان داده اند از جمله چهار شنبه سوری و نوروز. حتی مراسمهای دینی دولتی را به حسین پارتی تبدیل میکنند.

بیش از سه ده است که با گسیل نیروی بسیج و لباس شخصی و گله حزب الله تلاش کردند تا با زور و سرکوب بگیر و ببند و ممنوع کردن هرنوع شادی و جشنی از  جمله چهارشنبه سوری و نوروز را مانع شوند اما حریف مردم بخصوص جوانان نشدند که نشدند، بلاجبار ناچار شدند “نرمش قهرمانانه” نشان دهند و تسلیم شدند. اما امسال از ترفندی دیگر به نام توصیه شرعی و اسلامی به میدان آمدند که این ترفند هم توسط مردم به شکست کشیده شد.

سران حکومت اسلامی از خامنه ای  ولی فقیه حکومت گرفته تا امامان جماعت و دیگر آخوندهای ریز و درشت این حکومت قرون وسطایی کفش و کلاه کردند و عمامه شان را سفت تر بستند و گلو پاره کردند که چهار شنبه سوری و نوروز اساس شرعی ندارد و مردم نباید جشن شادی برگزار کنند. در این زمینه هم در گل گیرکردند و تودهنی محکمی از همان مردم خوردند.

امسال هم به مانند سالهای گذشته در همه جای ایران از تهران و دیگر شهر های ایران تا سنندج، مریوان، سقز و روستاهای کردستان مردم و جوانان دختر و پسر آتش روشن کردند ترقه هوا کردن و آواز خواندند و رقصیدن و چهار شنبه سوری و نوروز را به کوری چشم حکومت جشن گرفتند و بار دیگر نه بزرگی را به فتوای شرعی و اسلامی خامنه ای و کل حکومت نشان دادند .

مردم ایران مخصوصا جوانان امسال هم از  حکومت رد شدند و در چهارشنبه سوری و نوروز، جشن و شادی را جایگزین عزا، روزه خوانی و گریه وغم حکومت کردند.

زند باد مردم ایران نابود باد حکومت اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *