فراخون به ایرانیان خارج کشور در سالگرد انقلاب ۵۷ همراه مردم در ایران اعتراضات گسترده بر پا داریم!

به سالگرد انقلاب ۵۷ نزدیک میشویم. ۲۲ یهمن برابر با ١١فوریه سالگرد انقلاب ۵۷ است. در ایران، مردم خود را برای اعتراضات گسترده در ایران آماده میکنند. این فرصت دیگری است که متحد به میدان بیائیم و برای بزیر کشیدن جنایتکاران حاکم بر ایران، اعتراضات گسترده در سراسر جهان بر پا کنیم.
انقلاب جاری مردم ایران علیه جانیان حاکم، همچون انقلاب ۵۷ انقلابی برای رسیدن به آزادی و برابری و رفاه است. انقلاب کنونی بمراتب عظیم تر و روشنتر از انقلاب ۵۷ آزادی و حرمت انسان را هدف قرار داده است. هدف این انقلاب در هم شکستن جمهوری اسلامی و همه ارگانهای سرکوب آن، لغو همه قوانین ارتجاعی و ضدانسانی و اسلامی آن، و برپائی جامعه ای آزاد و برابر و سکولار است. انقلابی برای آزادی زن، برای لغو همه مجازات های کثیف و ضدانسانی اسلامی، برای تحقق آزادی های بی قید و شرط سیاسی و برای رفاه و عدالت است. این انقلاب به تمام معنی انقلابی انسانی برای اهداف انسانی است.
با تمام قوا در هر شهر و کشوری که هستید خود را برای تظاهرات های وسیع در مقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی و میادین شهرها آماده کنید. همه جا باید صحنه اعتراض گسترده مردم برای به زیر کشیدن جمهوری اسلامی باشد. هرچه اعتراضات ما در خارج کشورگسترده تر باشد هزینه مردم در ایران برای به زیر کشیدن این حکومت کمتر خواهد بود.
سرنگون باد جمهوری اسلامی ایران!
زنده باد انقلاب انسانی برای حکومت انسانی!
زنده باد سوسیالیسم!
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۲۸ دی ۸۸، ۱۸ ژانویه ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *