پیام نوروزی لیدر حزب کمونیست کارگری

فرارسیدن سال نو را به همه مردم ایران تبریک میگویم

HamidTaqvaee-1

نوروز موسم جشن و شادی و گرامیداشت زندگی است. بزرگداشت زندگی در برابر مناسبات و روابط و اخلاقیات متحجر حاکم که زندگی انسانی را زیر خود مدفون کرده است.

هر سال نفس مراسم نوروز موجودیت جمهوری اسلامی را بچالش میکشد! جمهوری اسلامی از ابتدای بقدرت رسیدنش وصله ناجوری بر تن جامعه بوده است. زنان، جوانان، کارگران، نود و نه درصد مردم ایران، سلطه قوانین اسلامی، اخلاقیات بغایت عقب مانده و فرهنگ متحجری که جمهوری اسلامی به جامعه تحمیل کرده است را هیچگاه نپذیرفته اند. امروز اعتراض و مبارزه و فریاد “نه” به نظام موجود در همه عرصه ها، حتی در نمایشهای انتخاباتی، به یک جزء زندگی مردم و یک خصوصیت سیاسی جامعه ایران تبدیل شده است. جمهوری اسلامی نه تنها حکومتی مستبد و فاسد و ارتجاعی است، بلکه با نفس زندگی، یک زندگی شاد و مدرن و امروزی که توده مردم خواهان آن هستند، در تناقض است. این تناقض تنها میتواند به نفع مردم حل بشود. جمهوری اسلامی باید برود! مذهب باید از دولت، از قوانین و از سیستم حقوقی و قضائی و آموزشی حذف بشود و فرهنگ و اخلاقیات قرون وسطائی حاکم جای خود را به فرهنگ شاد و مدرن و انسانی بدهد؛ آپارتاید جنسی باید در هم شکسته بشود و تبعیض جنسیتی در هر سطح و هر شکلی باید از جامعه رخت بر بندد؛ باندهای مافیائی حاکم و آیت الله های میلیاردر باید بمحاکمه کشیده بشوند و رفع نیازهای جامعه و تامین رفاه توده مردم منطبق بر آخرین استانداردها در محور و هدف سیستم اقتصادی قرار بگیرد.

این آمال و خواستهای اکثریت قریب باتفاق مردم ایران است و نوروز فرصت دیگری برای یادآوری و تاکید بر این خواستها است. با این امید که سال تازه سال پیشروی ها و پیروزیهای بیشتر مردم آزاده ایران در برابر جمود و تحجر حاکم باشد.

یکبار دیگر سال نو را تبریک میگویم و برای همه مردم ایران سالی سرشار از شادی و سلامتی و بهروزی آرزو میکنم.

حمید تقوائی

٢۷ اسفند ۱٣۹٤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *