نسان نودينيان: پرونده سازی نهادهای امنیتی را رسوا و خنثی کنیم!

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در یک نشست خبری اعلام کرد:” ١١٠ نفر از عناصر ضدانقلاب در غرب کشور دستگیر شده‌اند.”

این نخستین باری است که پلیس ایران رسما به بازداشت افراد تحت عنوان “ضد انقلاب” اقرار می‌کند و در رسانه‌های حکومتی نیز بازنشر می‌یابد.

پرونده ساری نهادهای امنیتی ــ انتظامی جمهوری اسلامی برای مردم در کردستان ایران تازه نیست. حاکمیت خود گمارده نظام اسلامی با ترور، اعدام و خفقان به مردم و جامعه تحمیل شد. سلب آزادی فردی، سانسور و جلوگیری از هر نوع صدای آزادیخواهی خصلت نهادینه این نظام اسلامی ــ فاشیستی است.

ایجاد فضای امنیتی ــ نظامی و ترفندهای نیروهای انتظامی  تحت عنوان “دستگیری عناصر ضد انقلاب” شرایط جدید امنیتی دولت یازدهم روحانی است.

روحانی عنصر کثیف امنیتی این نظام است. هم اکنون و با بقدرت رسیدن نظام جمهوری اسلامی در نهادهای امنیتی از جمله “شورای امنیت” عضو بوده. سهم او در سرکوب مردم، زنان، دانشجویان و آزادیخواهی به قدمت عمر ضد انقلابی نظام جمهوری اسلامی است.

خنثی کردن پرونده سازی دولت روحانی و نهادهای انتظامی ــ امنیتی در گرو تحت فشار قرار دادن آنها با ابتکارات توده ای ــ اجتماعی است.

در کردستان ایران عرصه دائمی جدال جوانان، زنان و کارگران دفاع از حرمت و کرامت انسانی خود و حقوق پایه ای مردم بوده است.

دولت روحانی و نهادهای امنیتی ــ نظامی با عنوان کردن “دستگیری ضد انقلاب” قصد ایجاد یک دوره دیگر از دستگیری و اعدام را دارند. سیاست جنایتکارانه و مزورانه دولت امنیتی ــ نظامی روحانی را باید آگاهانه و هوشیارانه خنثی کرد.

عکس العمل فوری علیه دستگیری ها، سازمان دادن کمپین دفاع از آزادی زندانیان و دستگرشدگان، تحت پوشش قراردادن نام و اسامی دستگیر شدگان در میدیای اجتماعی در سطح بین المللی گام موثری به منظور خنثی کردن اقدامات نهادهای امنیتی ــ نظامی است.

مراجعه به نهادهای بین المللی در محکوم کردن خبر دستگیری ها تحت عنوان” ١١٠ نفر از عناصر ضدانقلاب در غرب کشور دستگیر شده‌اند.” عرصه موثری در ناکامی سیاست پرونده سازی های نظام اسلامی و نهادهای امنیتی است.

دولت یازدهم با تحمیل ریاضت کشی اقتصادی، با تعیین دستمزدهای چهار برابر زیر خط فقر، با ایجاد بیکاری میلیونی بویژه بیکاری جوانان و تحصیلکردهایی که خواهان فرصت های شغلی هستند، دنیای رسیدن به آرزوهای انسانی را از مردم در ایران سلب کرده است. این نظام اسلامی ــ فاشیستی را باید بزیر کشید.! سعادت و خوشبختی مردم در ایران در گرو سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *