zanrqmard

ناله های احمدی مقدم از “بی حجابی”

فرح صبری

zanrqmard
فرمانده نیروی انتطامی درهمایشی که با اراذل و اوباش انصارحزب الله ترتیب داده شده بود بهتر از هرکسی وضعیت اسفناک جمهوری اسلامی را در مقابل تعرضات زنان، “زار” زد. او می گوید: “اگرمقاومت سرسختانه ناجا مقابل هجمه ها نباشد بی حجابی در ایران رسمی خواهد شد چرا که جبران هر عقب نشینی ما در این عرصه تقریبا غیر قابل جبران خواهد بود”.
احمدی مقدم خوب میفهمد که وضعیت نیروی انتظامی در برابر مبارزات زنان ایران در حالت تدافعی قرار دارد و سالها است که زنان با مبارزات پیگیرشان قدم به قدم جمهوری اسلامی را عقب رانده اند. امروز به قول خودشان در لبه ی پرتگاه ایستاده و مجال یک قدم دیگر برای عقب رفتن ندارند. از همین رو به خوبی حس میکنند که در برابر هجوم زنان و جوانان برای بر هم زدن بساطشان باید سر سختانه مقاومت کنند تا بتوانند برای چند صباحی ستون جمهوری اسلامی را از فروپاشی کامل نجات دهند.
سردار اسلام در این همایش سفره ی دل پر دردش را باز میکند: “گرچه ورود به جزئیات و مصادیق دردی از ما در این جلسه درمان نمیکند اما باید گفت ترویج زندگی غربی در رسانه ملی ما نیز رواج شدیدی دارد”. او روحیه ی جوانان را به خوبی توصیف میکند و با شکوه کردن از وزارت ارشاد میگوید که در تماشای مسابقات فوتبال که در سینماها به نمایش گذاشته میشد موقع رد و بدل شدن گل بین تیمها دختران و پسران یکدیگر را در آغوش میگرفتند و یا روی سن سینما با هم میرقصیدند! او به صفوف بهم ریخته ی حکومتیها هشدار میدهد که اگر سرمان را بچرخانیم و لحظه ای غفلت کنیم موج خروشان مردم مترصد سرنگونی بساطمان را جمع میکند و با اینکه تلاش میکند مصادیق و جزئیانت را برملا نکند ولی دل پر دردش اجازه نمیدهد لالمونی بگیرد!
با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات و کابوس وقایع ۸۸، احمدی مقدم اعلام خط میکند که اگر قرار باشد به روال دوره های قبل که نزدیک انتخابات هرکدام از کاندیداها تلاش میکرد با اعلام برائت کردن از عملکرد نیروهایی مثل گشت ارشاد برای خودش محبوبیت بیاورد، اینبار هم کسی بخواهد اقدامات اراذل و اوباش حزب اللهی را در جامعه کمرنگ کند همه با هم به زمین گرم می خورند و این تو بمیری از آن تو بمیریها نیست. این انتخابات با تمام مضحکه های قبلی آن متفاوت است و باید گله های اوباش اسلامی حواسشان را حسابی جمع کنند! و در واقع میخواهد به گله های اوباش بفهماند که اگر شل بگیریم سفت میخوریم. و این تنها راه حل باقی مانده برایشان است.
احمدی مقدم با اشاره به اینکه برخی به نیروی انتظامی معترض هستند که چرا اقدام به جمع آوری ماهواره ها میکند، چرا که اساسا فایده و اثری در آن نمی بینند، تلاش میکند به لشکر درهم ریخته ی حزب الله روحیه ی ادامه کاری بدهد. در واقع گله های اوباش اسلامی که در یک نبرد خانه به خانه برای جمع آوری ماهواره ها با مردم به ستیز پرداختند تو دهنی محکمی خوردند و روحیه شان حسابی در هم ریخته شد که حتی انگیزه ای برای ادامه این کماندو بازی های مسخره بر روی پشت بامها را دیگر ندارند و فرمانده مفلوکشان میگوید محض رضای خدا و برای پاسخ روز”رستاخیز” هم که شده خسته نشوید و ماهواره ها را جمع کنید. او سعی میکند به زور جعل آمار هم شده بگوید بند بازیهای کماندو ها و گاردهای دوره دیده شان بر روی خانه های مسکونی مردم بی اثر نبوده و فایده داشته است.
احمدی مقدم در دفاع از اعمال ننگینشان در خیابانها میگوید: “اعتراض این افراد در حالی بود که جمع تعداد افراد جمع آوری شده از سطح خیابان توسط ناجا در کل تهران روزانه تنها ۴۰ نفر بود. درشرایطی که همه میدانیم براساس معیارهای تعریف شده شرع، این تعداد با طی طریق در فاصله چند ده متر از همین خیابان جمهوری به ۲ اتوبوس هم میرسد. این فرمانده ی اوباش انتظامی میداند که اگر بخواهند بر طبق معیارهای شرع کثیفشان عمل کنند باید همه ی مردم را دستگیر کنند در واقع به یک معنا همه ی مردم مقابل حکومت منحوس اسلامی هستند و مجبور میشوند برای خالی نبودن عریضه و خودی نشان دادن خلاصه به قول خودشان روزانه ۴۰ نفر را بگیرند. در سالهای اخیر برای اینکه این خودنمائیهای نیروهای سرکوبگر بیشتر به چشم مردم بیاید خودرو زنان به اصطلاح بدحجاب را متوقف میکنند و بعد از دستگیری آنها تابلوی بزرگی که روی آن نوشته شده “مانکن”، روی ماشین آنها میگذارند. ویا ماشین هایی که از آن صدای موسیقی به گوش برسد، به همین ترتیب مارک “مزاحمین نوامیس” را میگیرد. براستی که حرکات جمهوری اسلامی باعث تمسخر و ریشخند مردم شده است و صحبتهای این دلقک حکومت اسلامی با حال نزارش نمیتواند سبب تجدید قوایی در لشگردرهم ریخته ی اسلام شود. او با اعتراف این مطلب که “به غیر از رهبری،
حزباللهیها و مراجع دلگرمی نداریم” درواقع شیون می کند که اکثریت مردم در مقابلشان ایستاده اند. هرچند با بیان این نکته که کنترل اوضاع را در دست دارند و اینکه: “میزان آمادگی نیروی انتظامی پس از فتنه ۸۸ براساس سیاست پیش بینی حداکثری برای احتمال حداقلی تنظیم می گردد” و اینکه “سیطره ناجا بر تمام فضاهای مجازی و اطلاع رسانی قابل مقایسه با سال ۸۸ نیست”، میکوشد کمی دلشان را خوش کنند.
ولی باید خدمت جناب احمدی مقدم گفت هر اندازه به قول خودتان بر فضای مجازی سیطره داشته باشید نمیتوانید با ۶۰ درصد درجه نفوذی که خودتان برای اینترنت در جامعه ی ایران اعلام کردید، مقابله کنید و هر چند به بالاترین ابزار جاسوسی دسترسی داشته باشید ولی مردم قدرتی دارند که هیچ راهی برای مقاومت در برابر آن ندارید و آن بیزاری جمعی از قوانین اسلامی است. همین قدرت جمعیت مردم چنان هراس به دلتان انداخته است که به قول خودتان ناچارید همیشه پیش بینی کنید. صفوف جمهوری اسلامی در هم ریخته است و سگ صاحبش را نمیشناسد و عنقریب است که شیرازه ی حکومت کثیفتان از هم پاشیده شود. از آن طرف صف بندی مردم در مقایسه با سال ۸۸ دستاورد های بسیاری داشته است. و این صف بندی میرود تا دودمان اسلام و مذهب و دیکتاتوری را از این سرزمین ریشه کن کند و پرچم یک دنیای بهتر را بر افرازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *