سفارتخانهای رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی باید بسته شود!

در باره استعفای دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران
بدنبال استعفای سفیر جمهوری اسلامی در نروژ، یکی از دیپلماتهای سابق جمهوری اسلامی که بعنوان سفیر در کشورهای هند، پاکستان و افغانستان خدمت کرده است در مصاحبه ای با صدای آمریکا اعلام کرد که علاوه بر سفیر جمهوری اسلامی در نروژ، عده زیادی از دیپلماتهای رژیم در کشورهای مختلف نیز، طی ماه های گذشته پست های خود را رها کرده و در کشورهای محل کار خود درخواست پناهندگی کرده اند. وی در مصاحبه خود اعتراف کرده است که تنها طی دو هفته گذشته پنج نفر از دیپلماتهای جمهوری اسلامی شامل کنسول جمهوری اسلامی در نروژ، دو دیپلمات در آلمان، یک دیپلمات در انگلستان و یک دیپلمات در فرانسه، پست خود را رها کرده و در کشورهای محل اقامت خود درخواست پناهندگی کرده اند.
ریزش درونی نیروهای جمهوری اسلامی در داخل و خارج بدلیل فشار کوبنده انقلاب مردم است. صفوف جمهوری اسلامی درهم ریخته است و این رژیم در منگنه انقلاب مردم راه پس و پیش ندارد. استفعای دیپلماتهای جمهوری اسلامی نشانه مسلمی از فروپاشی رژیم اسلامی است.
حزب کمونیست کارگری ایران همه ایرانیان خارج کشور را فرا میخواند تا هر شنبه در مقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی و میادین شهرهای مختلف جهان به تجمعات خود ادامه داده و با تدوام اعتراضات گسترده خود در همه جا، خواهان برچیده شدن سفارتخانه های رژیم شوند.
مرگ بر جمهوري اسلامي!
زنده باد انقلاب انساني براي حكومت انساني!
زنده باد جمهوري سوسياليستي!
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۱۰ ژانویه ۲۰۱۰- ۲۰ دیماه ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *