هر شنبه تظاهرات مقابل سفارتهای رژیم و در میادین شهرها

جمهوری اسلامی تصمیم به جنایت بیشتر و اعدام دستگیرشدگان تظاهرات های اخیر در ایران گرفته و دستگیری ها را گسترش داده است تا بلکه راه فراری از این وضعیت پیدا کند. اما در هم شکسته تر از آن است که بتواند انقلاب مردم را در هم شکند. مردم کوتاه نیامده و از هر فرصتی برای بروز خشم و نفرت خود، و برای در هم شکستن ماشین سرکوب و جنایت جمهوری اسلامی به خیابان میایند و انقلاب خود را ادامه میدهند. بیش از هرزمان وظیفه ایرانیان مقیم خارج است که در همراهی با مبارزه مردم در ایران و علیه جنایات جمهوری اسلامی به میدان بیائیم و هزینه مبارزه مردم در ایران را کاهش دهیم.
از شنبه ١٦ ژانویه هر شنبه مقابل سفارتهای جمهوری اسلامی و میادین شهرها دست به تجمع میزنیم و همه ایرانیان مقیم خارج را فرامیخوانیم بطور فشرده در تجمعات اعتراضی شرکت کنند و خود اجتماعاتی را در شهرهای مختلف سازمان دهند. بساط جمهوری اسلامی را باید در خارج کشور جمع کنیم و این با ادامه اجتماعات گسترده ما عملی خواهد بود. جمهوری اسلامی در سطح جهانی از همیشه منزوی تر و بی آبروتر است و زمینه سرنگونی جمهوری اسلامی در خارج کشور کاملا فراهم شده است. مردم جهان باید از جنایات هرروزه جمهوری اسلامی آگاه شوند و در حمایت از مبارزات مردم ایران بمیدان بیایند. باید همه دولتها و نهادهای بین المللی را ناگزیر کرد که از برسمیت شناسی حکومت اسلامی خودداری کنند، روابط دیپلماتیک خود را با آن قطع کنند و سفارتخانه هایش را ببندند. تظاهرات و تجمعات اعتراضی ما اقدام مهمی در جهات این هدف است.
از همین امروز دست به کار شوید. دوست و آشنا را خبر کنید و شنبه ها به تظاهرات بیائید و یا خودتان در شهری که هستید تظاهرات سازمان دهید.
با تمام قوا برای سرنگونی جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور به پیش! ش
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
٨ ژانویه ٢٠١٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *