رحیم یزدانپرست: ژست حکومت اسلامی در “حمایت” از پناهندگان فراری از دست رژیم

rahim yazdanparast

 حسن قشقاوی، معاون کنسولی، امور مجلس و امور ایرانیان وزارت خارجه، گفته است که، خانواده‌های پناهجویان ایرانی از نمایندگی‌های این کشور در خارج “انتظار حمایت نداشته باشند زیرا کنوانسیون ژنو اجازه نمی‌دهد که سفارت در این خصوص وارد عمل شود، مگر آنکه پناهجویان خود درخواست کمک داشته باشند.”

این افاضات حسن قشقاوی بیشتر به یک جوک شبیه است. حکومتی که خود باعث و بانی فرار و آواره شدن این انسانها شده است ادعای “حمایت” از آنها را دارد. “مشکلشان فقط کنوانسیون ژنو است چون سفارتشان نمیتواند دخالت کند”.

فرار بیش از 5 میلیون انسان از دست این حکومت جانی، تحمیل بیکاری و فقرمطلق به بخش عظیمی از شهروندان در داخل کشور، زندانی کردن، شکنجه واعدام هر صدای معترضی وهر وبلاگ نویسی  که در جبهه و خط امام زمانشان نباشد، به اضافه زن ستیزی که در کارنامه حکومتی که قشقاوی معاون امور کنسولی مجلس اش است، پرونده قطوری است که میلیونها شاکی خصوصی دارد. وای بحال قشقاوی و حکومتش در روزی که این پروندها باز بشود.

این انسانهای شریفی که هست و نیست خود را نقد کرده اند و هزارو یک خطر را بجان خریده اند و اکنون در کمپ باله در فرانسه  و ده ها جای دیگر اروپا گیر افتاده اند و برای خلاصی از این وضعبت دست به اعتصاب زده و لب های خود را دوخته اند بخاطر چی فرار کرده اند؟  چه کسی باعث فرار اینها شده است؟ آیا بجز حکومت اسلامی متهمی دیگر وجود دارد؟.

این انسانها، فراریانی هستند که تمام دورویی، دروغ و حیله گری جناب قشقاوی و حکومتش را با هردسته و جناح و قماشش در اشکال مختلف بخوبی بیان میکند و جلو چشم مردم دنیا میگیرند.

دیگر این دست و پازدنها در گردابی که این حکومت در آن گیرکرده است و پز کمک به پناهنده گان را بخود میگرد بدادشان نخواهد رسید. این را مردم ایران در همین به اصطلاح انتخاباتشان بروشنی نشان دادند که در کمین رهایی از این وضعیت  نشسته اند.

تنها کمک چاره ساز به فراریان از آن جهنمی که جمهوری اسلامی برای آنان و کل مردم ایران بوجود آورده است، فقط جارو کردن این حکومت است.

 

۶ مارس ۲۰۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *