۸ مارس ۲۰۱۰ همبستگي جهانی با انقلاب زنانه در ایران

در صفوف مقدم انقلاب با شکوه و قهرمانانه مردم ایران برای رهائی از خفقان و ارتجاع مذهبی٬ زنان قرار دارند که می خواهند زنجیرهای بردگی جنسی را پاره کنند و به رهایی دست یابند! ٨ مارس امسال را به روز همبستگی با زنان ایران، به روز همبستگی و پشتیبانی از انقلاب زنانه در ایران و بزرگداشت یاد ندا آقا سلطان تبدیل کنید. زنان آزادیخواه ایران و انقلاب مردم ایران مهمترین اتفاق سیاسی و مسرت بخش ترین مبارزه ای است که دنیا را به وجد آورده است و شایسته گرمترین حمایت شما در همه جای دنیا است.
در ایران یک آپارتاید جنسیتی تمام عیارحاکم است و ابعاد جنایت علیه زنان چنان عمیق و گسترده است که واقعا قابل توصیف نیست. طبق قوانین جمهوری اسلامی رابطه جنسی با دختران خردسال مجاز شمرده میشود، سکس خارج از ازدواج با سنگسار پاسخ میگیرد و وضعیت زنانی که در زندانهای جمهوری اسلامی مورد تجاوز قرار میگیرند و سپس به شکل فجیعی به قتل میرسند هر انسانی را تکان میدهد. بی جهت نیست که زنان در صف اول انقلاب شجاعانه ایستاده اند تا به این حکومت برای همیشه پایان دهند.

مردم آزادیخواه جهان، سازمانهای مدافع حقوق زن، مدافعین انسانیت و آزادی و برابری!
انقلاب مردم ایران شایسته حمایت گرم شما در سراسر جهان است. ۸ مارس را همه جا به روز همبستگی با این انقلاب و بزرگداشت ندا و سایر جانباختگان مردم ایران برای آزادی و رهائی از شر یکی از جنایتکارترین حکومت های تاریخ معاصر تبدیل کنید و همه جا در پشتیبانی از این انقلاب دست به اقدام بزنید! در اجتماعات و گردهمائی های خود از انقلاب مردم ایران برای برانداختن حکومت آپارتاید جنسی دفاع کنید، خود مبتکر سازماندهی میتینگ و تظاهرات و مراسم باشید و حجاب این سمبل بردگی و آپارتاید جنسی را بطور سمبلیک در اجتماعات خود آتش بزنید. همه جا اعلام کنید که جمهوری اسلامی بعنوان جنایتکارترین حکومت علیه زن و علیه بشریت باید گورش را گم کند.
زنده باد ۸ مارس روز جهانی زن!
زنده باد همبستگی بین المللی با زنان ایران!
تشكيلات خارج كشور حزب كمونيست كارگري ايران
۸ ژانويه ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *