خطر اعدام دستگيرشدگان اعتراضات اخير٬ ضرورت فوری اقدامات گسترده بین المللی

دادگاه پنج نفر از دستگیرشدگان جنبش انقلابی مردم ایران علیه حكومت اسلامی٬ در تهران آغاز شده و سران ریز و درشت حكومت٬ از ضرورت اعدام این افراد به عنوان محارب حرف میزنند.
زمینه سازی برای قتل تعداد زیادی از اسرای مردم در دست حكومت اسلامی٬ آغاز شده و خطر اجرای احكام اعدام بسیار زیاد است. این تقلای خطرناك حكومت جانیان برای ساكت كردن میلیونها جوان٬ میلیونها نفر زن ومرد و كاركر و دانشجو و معلم و… است كه برای سرنگونی این حكومت به پا خاسته اند.
برای مقابله با حكومت اسلامی و در دفاع از انقلاب مردم ایران٬ باید بزرگترین اعتراضات را علیه این رجزخوانی سران جنایتكار اسلامی و علیه اعدامها در ایران به راه انداخت. ما نباید بگذاریم تعداد بیشتری قربانی این حكومت سفاك و خونریز اسلامی شوند. متحدانه و فعالانه باید به پا خاست و علیه این اعدامها اعتراض كرد. بویژه ایرانیان در خارج از كشور باید ٬ بسیار گسترده تر از این و فعالانه ٬ در هرجایی كه هستند٬ به خیابان آمده و اعتراض كنند.
جمهوری اسلامی ایران كه با جنایت و اعدام سرپا مانده است٬ روزانه تعداد زیادی را به اعدام محكوم كرده و به قتل میرساند. ماشین جنایت حكومتی ٬ همین هفته گذشته چهار نفر را به قتل رساند كه یكی از آنها فعال سیاسی فصیح یاسمنی بود.
روز۱۶ دی ماه فصیح یاسمنی در زندان خوی اعدام شد٬ در همین روز جسد زهرا جعفری فعال سیاسی كه بطرز مشكوكی در زندان ارومیه فوت كرده٬ تحویل خانواده او داده شد. زهرا جعفری پنج ماه قبل دستگیر شد و همه این پنج ماه را در سلول انفرادی بود.
خبر دستگیریهای گسترده فعالین سیاسی ٬ رهبران حركتهای اجتماعی و فعالین كارگری٬ دانشجویی و دفاع از حقوق زن٬ در روزهای اخیر انتشار یافته است. از زندانهای خبر میرسد كه صدها نفر دستگیر شدگان تظاهرتهای اخیر٬ در تهران و در شهرستانها٬ در بدترین شرایط ٬ زیر شكنجه و رفتارهای وحشیانه قرار دارند و حكومت و آخوندهای میلیادر٬ علیه این جوانان زجز خوانی كرده و بیشرمانه در رسانه های حكومتی از لزوم به قتل رساندن آنها حرف زده و برای اثبات ضرورت خونریزی به تجارب ” درخشان” دوره خمینی متوسل میشوند. آنها وقیحانه از كشتارهای دسته جمعی زندانیان سیاسی در سالهای اول به قدرت رسیدن حكومت اسلامی حرف زده و فراخوان میدهند كه با كشتار اینها میتوان اعتراضات را به خون كشید و ساكت كرد. غافل از اینكه ٬ امروز اوضاع بسیار متفاوت با روزهای اولیه قدرت گرفتن حكومت اسلامی است و امروزبا تجربه وحشتناك سی ساله ٬ مردمی میلیونی عاصی و منزجر از حكومت اسلامی به پا خاسته و قصد سرنگونی این حكومت اعدام و سنگسار را دارند.
برای جلوگیری از اعدام جوانان معترض و برای دامن زدن به یك اعتراض جهانی كسترده تر علیه حكومت اسلامی٬
تشكیلات خارج كشور حزب كمونیست كارگری ایران٬ از همه شما مردم آزادیخواه و معترض به حكومت اسلامی دعوت میكند٬ كه هر هفته شنبه ها درمقابل سفارتخانه های حكومت اسلامی٬ در مقابل پارلمانها و مراكز دولتی و همچنین مراكز شهرها در اروپاو كانادا و امریكا و در همه جا٬ تجمع كرده و علیه این اعدامها خبر رسانی كرده و به آنها اعتراض كنید.
ما میتوانیم به یك جنبش گسترده تر اعتراضی در دنیا علیه حكومت منفوراسلامی دامن زده و دولتها را تحت فشار بگذاریم كه علیه حكومت اسلامی ٬ علیه اعدامها و برای بستن سفارتخانه های حكومت اسلامی اقدام كنند.
امروزدر دنیا اسم حكومت اسلامی با جنایت و تحمیل بی حقوقی به مردم٬ با قتل ندا و سهرابها ٬ با سنگسار و اعدام و با پلیدی و سیاهی آغشته است٬ میلیونها نفر در دنیا حاضرند علیه این جنایات با ما همراه شده و دولتهای خود را تحت فشار قرار دهند كه روابط خود با این حكومت را قطع كنند.

ما وظیفه داریم در دنیا به یاری مردم ایران شتافته و كاری كنیم كه حكومت اسلامی جرات نكند جوانان را اعدام كند.
به پا خیزید و به اعدامها در ایران اعتراض كنید.
زنده باد جنبش انقلابی مردم علیه حكومت اسلامی
زنده باد جنبش علیه اعدام
تشكیلات خارج كشور حزب كمونیست كارگری ایران
۷ ژانویه ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *