سفارتخانه های جمهوری اسلامی باید برچیده شوند!

سفارتخانه های جمهوری اسلامی در خارج کشور باید برچیده شوند. این حکم انقلاب مردم ایران است! حکم مردمی که در چند ماه اخیر با اعتراضات گسترده خود به جهانیان نشان داده اند که این رژیم را نمی خواهند و خواهان سرنگونی آن هستند. سفارتخانه های جمهوری اسلامی بنام مردم ایران در کشورهای مختلف دایر شده است ولی نه فقط مردم ایران را نمایندگی نمی کنند بلکه، بر ضد مردم ایران هستند. اینها مراکز دشمنان مردم ایران در خارج کشورهستند.
حکومتی که بر پایه قلدری٬ زور و سرکوب و با شکنجه و تجاوز و اعدام بر مردم کشوری حکومت می کند نمی تواند و نباید این حق را داشته باشد که خود را نماینده آنها در خارج کشور جلوه دهد۔ سفارتخانه های جمهوری اسلامی چیزی جز ادامه همان دستگاه سرکوب در داخل و مراکز توطئه، ترور و جاسوسی علیه مخالفین درخارج، نیست۔
بنام آزادی و در حمایت از مبارزات قهرمانانه مردم ایران اعلام می داریم که سفارتخانه های جمهوری اسلامی در خارج کشور باید بلادرنگ بسته شوند۔ هر لحظه ادامه فعالیت این مراکز ترور رژیم اسلامی در خارج کشور، به معنای تایید نقض خشن آزادیهای سیاسی مردم ایران توسط این حکومت است. مردم بپاخاسته ایران این را نخواهند بخشید!
بنام قربانیان سی سال جنایات جمهوری اسلامی و بنام کسانی که در ماههای اخیر در مقابل چشم جهانیان توسط جمهوری اسلامی کشته شدند٬ بنام نداها٬ سهرابها٬ اشکانها و ترانه ها که جان خود را برای آزادی و حرمت انسان از دست دادند٬ اعلام می کنیم که سفارتخانه های این رژیم آدمکش باید در همه جای دنیا بسته شود۔ سفارتخانه جمهوری اسلامی٬ این لانه های ترور و جاسوسی باید بسته شوند. روابط دیپلماتیک و سیاسی دولتها با رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی باید قطع شود۔
همه مردم جهان را فرا می خوانیم که با فشار به دولتها از آنها بخواهند که روابط فرهنگی٬ سیاسی٬ دیپلماتیک و نظامی خود با جمهوری اسلامی را خاتمه دهند. همه ایرانیان آزادیخواه در خارج کشور را فرا می خوانیم که برای برچیدن بساط سفارتخانه های جمهوری اسلامی در خارج کشور تمام نیروی خود را متحدانه بکارگیرند۔ باید رژیم را بصورت مترکز زیر تعرض بگیریم و بساط آنرا از خارج کشور جارو کنیم!
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۱۸ دی ۱۳۸۸- ۸ ژانویه ۲۰۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *