تجمعات بازنشستگان مخابرات در چند شهر و برخی اعتراضات دیگر

خیزش های مردمی: اطلاعیه شماره ۳۲۷

امروز یکم اسفند ماه بازنشستگان مخابرات در شهرهای اصفهان، یاسوج، کرمانشاه، خرم آباد، ایلام در ادامه تجمعات اعتراضی قبلی و برای پیگیری خواستهایشان در مقابل ساختمان مخابرات گرد آمدند و با فریاد شعارهایشان بر خواستهای خود پای فشردند. عدم پرداخت کمک هزینه ها و افزایش حق السهم بیمه تکمیلی از جمله موضوعات اعتراضی آنهاست. این بازنشستگان بارها در تجمعاتشان بر افزایش حقوقها متناسب با نرخ سبد هزینه معیشتی، درمان و تحصیل رایگان برای همه و پایان دادن به اختلاس ها ودزدی ها تاکید کرده اند.

در ادامه آزادی دستگیر شدگان انقلاب و زندانیان سیاسی امروز خوانچه‌زر از فعالین اجتماعی شهر مریوان موقتاً و به قید وثیقه آزاد شد. آزادی خوانچه زر را به او ، به خانواده اش و به همگان تبریک میگوییم. این آزاد کردنها را مردم به درست نتیجه مبارزات قدرتمند خود میدانند.

از اخبار اعتراضی دیگر تجمع نانوایان تهران در روز گذشته بخاطر گرانی مداوم مواد و بدتر شدن وضع معیشتی خود و دستمزدها و درآمدهای پایین بود.

شب گذشته نیز مثل دیگر شبها شعاردهی های شبانه در محلاتی از تهران از جمله در نارمک، جنت آباد و شهرک باقری و نیز در شهرهای دیگر جریان یافت و شعار مرگ بر دیکتاتور در خیابانهای این محلات طنین انداخته بود.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰ فوریه ۲۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *