تجمع اعتراضی كارگران دو مركز كارگری

تجمع اعتراضی كارگران كارخانه لبنی كنلوس تنكابن
تجمع اعتراضی كارگران كارخانه نساجی مازندران
بنا به خبری كه امروز ١٥ دیماه منتشر شده است، كارگران كارخانه تولید فرآورده های لبنی كنلوس تنكابن در اعتراض به وضعیت نامناسب اقتصادی و عدم پرداخت چهارماه دستمزد از یك سو و اخراجهای پی در پی كارگران از سوی دیگر، دست به تجمع زدند و از مسئولان دولتی خواستند كه فورا به خواستهای آنها رسیدگی کنند.
بنا به خبر دیگری كه روز ١٤ دیماه منتشر شده است، كارگران كارخانه نساجی مازندران نیز در اعتراض به عدم پرداخت سه ماه حقوق خود، دست از كار كشیدند و تجمع اعتراضی برپا كردند.
حزب كمونیست كارگری از اعتراض كارگران كارخانه تولید فرآورده های لبنی كنلوس تنكابن و كارگران كارخانه نساجی مازندران حمایت قاطع می كند و از همه كارگران این مراكز می خواهد متحد و یکپارچه به اعتراض خود برای رسیدن به مطالبات برحقشان ادامه دهند. حزب همچنین جوانان و مردم محل و كارگران دیگر مراكز كارگری را فرامیخواند در هر تجمع کارگری شرکت کنند و آنرا به صحنه مبارزه گسترده علیه حکومت کثیف و جنایتکار اسلامی تبدیل کنند. هرچه مردم بیشتری به صفوف اعتراضی کارگران بپیوندند امکان عقب راندن جمهوری اسلامی و تحقق خواست های کارگران نیز بیشتر خواهد شد و زمینه برای تعرضات گسترده تر به حکومت اسلامی سرمایه داران بیشتر فراهم خواهد شد.
آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
حزب کمونیست کارگری ایران
١٥ دی ١٣٨٨، ٥ ژانویه ٢٠٠٩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *