عکس از آرشیو

حمید تقوائی: این توحش انتخابات بردار نیست!

HamidTaqvaee-4

“ایران همچنان به شدت به محدود کردن آزادی‌ها، حصر و حبس فعالان، شکنجه و رفتارهای غیر انسانی، قطع عضو و شلاق در ملا عام، اعدام، از جمله اعدام نوجوانان، ادامه می‌دهد … مقام‌های ایرانی به  ایجاد محدودیت شدید در زمینه آزادی بیان یا تشکیل تجمعات  ادامه داده، شبکه‌های اجتماعی را فیلتر کرده، نشریات را توقیف یا تعطیل و روزنامه‌نگاران و وب‌نگاران را بازداشت و زندانی کرده‌اند…” از گزارش سالیانه سازمان عفو بین الملل

 

واقعیات دردناکی که هر سال در گزارش سالیانه عفو بین الملل بیان میشود  واقعیات هر روزه زندگی مردم در ایران و موضوع اعتراض و مبارزه هر روزه آنان است. اما امسال انتشار این گزارش در آستانه معرکه انتخابات افشاگر تلاش شیادانی نیز هست که میخواهند با مقایسه بد و بدتر مردم را بپای صندوق رای بکشانند. بر متن اعدام و زندان و شکنجه و نفی و سرکوب هر نوع آزادی عقیده و بیان و قلم و تجمع بازی انتخاباتی براه انداخته اند تا به رژیم اعدام و قصاص وشلاق و تحجر و قساوت اسلامی مشروعیت بدهند. و عده ای اصلاح طلب درون و بیرون حکومتی هم معرکه گرفته اند که “رای بدهید تا رای نیاورند”! کل این رژیم نباید رای بیاورد! این شارلاتانهای باصطلاح “اصلاح طلب” خود شریک جرم “برادران اصولگرا” یشان و از سازمان دهندگان و بنیانگذاران همه جنایات و فساد و تحجر و فساد و تحجر و ارتجاعی هستند که  جمهوری اسلامی نامیده میشود!

در بخشی از گزارش عفو بین المل به صدور احکام قصاص در سال گذشته از جمله صدها مورد شلاق در شیراز، قطع انگشتان دو مرد در مشهد و کور کردن فرد دیگری در کرج اشاره شده است. و این البته خبر تازه ای نیست. موارد متعدد قصاص و شلاق و نقص عضو  بخشی از گزارش هر ساله عفو بین الملل بوده است. جمهوری اسلامی از بدو بقدرت رسیدن با شمشیر قصاص و اعدام و تعزیر و شلاق بجان جامعه افتاده است و همه دار و دسته های حکومتی در انجام این جنایت شریک هستند. رای به هر جناحی از این حکومت مهر تایید بر توحشی است که کل این حکومت بر جامعه تحمیل کرده است. این توحش انتخابات بردار نیست! خواست و رای مردم خلاصی از شر کل نظامی است که بر پایه این توحش و جنایت قرون وسطائی بنا شده است.

٢٤ فوریه ١٦

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *