حمید تقوائی: خامنه ای علیه کدام دشمن هشدار میدهد!

HamidTaqvaee-4

 

“دشمن می خواهد در انتخابات اعمال نفوذ کند”. خامنه ای

“نفوذ دشمن” تکیه کلام خامنه ای در چند ماه اخیر بوده است. این رسم همه دیکتاتوریها است که برای حفظ سلطه خود یک دشمن خارجی بتراشند و هر مبارزه و اعتراضی را توطئه دشمن بدانند. در جمهوری اسلامی روآوری جوانان به زندگی شاد و مدرن، در هم شکستن قیود و قوانین مقدسات پوسیده اسلامی علیه زنان و علیه مدرنیسم و مدنیت، گسترش جوکهای ضد اسلامی در مدیای اجتماعی، موزیک و رقص و شادی، و حتی گل و شکلات و عشق و مهرورزی در روز والنتاین همه نمودهای “نفوذ دشمن” و “توطئه های دشمن” است. علم کردن آمریکا و شیطان بزرگ بعنوان دشمن قرارست ماهیت فوق ارتجاعی حکومت و ناظم موجود را در لفافه ضدیت با استکبار بپیچد و به خورد مردم بدهد. آنچه نفوذ آمریکا خوانده میشود در واقع چیزی نیست بجز روی آوری توده مردم به تمدن و انسانیت و مدرنیسم و شادی و رهائی از اسارت مذهب!

دشمن واقعی جمهوری اسلامی آزادگی و مدرنیسم و مباره بی وقفه مردم برای در هم شکستن تحجر و اسارت اسلامی است. اگر امروز در آستانه انتخابات  و بر متن تشدید نزاعهای حکومتی در دوره پسا برجام بیش از پیش بر طبل نفوذ دشمن میکوبند به این خاطرست که از  اوجگیری خشم و اعتراض مردم علیه کل حکومتشان هراس دارند.

در نشست مشترک ارگانهای سرکوبگر حکومتی که هفته گذشته حول موضوع “نفوذ دشمن” برگزار شد  جعفری فرمانده سپاه “ماجراها و حوادث سال های ۷۸ و فتنه ۸۸” را یادآوری میکند و بر ضرورت “همدلی و همکاری بین وزارت اطلاعات، سپاه و ناجا و سایر دستگاه ها” تاکید میکند. این بیان صریح  منظور خامنه ای و رسانه های تبلیغاتی حکومت از دشمن است. دشمن مردمی هستند که خیزش ١۸ تیر ۷۸ و انقلاب میلیونی تابستان ۸۸  را آفریدند و لرزه مرگ بجان جمهوری اسلامی انداختند. هزار نوع دشمن خارجی تراشی جمهوری اسلامی را از چنگ این دشمن داخلی اش نجات نخواهد داد!

۱۷ فوریه ۱٦

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *