سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی اعلام شد- کل جمهوری اسلامی تروریست است و باید بایکوت شود

امروز ۱۹ ژانویه (۲۹ دیماه) پارلمان اروپا با اکثریت آرا تصویب کرد که سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی است. این قطعنامه ۳۲ بندی همچنین خواستار توقف اعدام‌ها در ایران و تحریم علی خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی و خانواده‌های آنان شده است. اقدامی که مورد استقبال مردم ایران و افکار عمومی مردم آزاده جهان قرار میگیرد. نفس اعلام سپاه پاسداران بعنوان یک سازمان تروریستی ضربه سیاسی مهمی به جمهوری اسلامی و در مسیر فشارهای سیاسی بیشتر به جمهوری اسلامی است و آنرا در سطح جهان منفورتر و منزوی تر میکند و مردم ایران را در تداوم انقلاب مصمم تر خواهد کرد.

این یک پیشروی در جهت سرنگونی جمهوری اسلامی و محصول این انقلاب و فشارهای جهانی آن به دولت های اروپایی است. خیزش انقلابی مردم در طول چهار ماه گذشته افکار عمومی مردم جهان را بشدت تحت تاثیر قرار داد و همبستگی و احترام عمیق صدها میلیون انسان در اقصا نقاط جهان را بخود جلب کرد. در نتیجه این حمایت و همبستگی جهانی بود که لحن مقامات دولت های غربی علیه جمهوری اسلامی تندتر شد، آنرا جنایتکار و کودک کش خواندند، تحریم علیه مقامات و ارگانهای حکومت را بیشتر کردند و سرانجام در ادامه این روند به تروریست بودن مهمترین ارگان سرکوب و جنایت حکومت یعنی سپاه پاسداران رای دادند.

اما از نظر مردم ایران این کافی نیست. جمهوری اسلامی باید بطور کامل و همه جانبه بایکوت شود و از کلیه مجامع جهانی و از جمله از کنوانسیون حقوق کودک و سازمان جهانی کار بیرون انداخته شود. تک تک حکومت ها باید سفیران جمهوری اسلامی را اخراج کنند و سفرای خود را فرابخوانند. اگر تا اینجا توانستیم سیاست مماشات دولت های اروپایی را به تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران تغییر دهیم میتوانیم سیاست بایکوت را هم به آنها تحمیل کنیم. میتوانیم هزینه هر نوع مماشات با جمهوری اسلامی را بالا ببریم و به هر نوع مماشاتی با حکومت تروریست و آدمکش اسلامی، حکومت آپارتاید جنسیتی، پایان دهیم.

یک نقطه قوت مهم و تاریخی انقلاب زن زندگی آزادی جلب همبستگی افکار عمومی مردم جهان است. این یک تکیه گاه مهم مردم ایران برای پایان دادن به حکومت منحوس اسلامی است. حزب کمونیست کارگری با تمام قوا به جلب همبستگی افکار عمومی جهانی از مردم ایران ادامه میدهد و از مردم ایران در داخل و خارج کشور میخواهد که در اعتراضاتشان خواست بایکوت همه جانبه حکومت اسلامی را همه جا فریاد بزنند. جمهوری اسلامی باید به زباله دان تاریخ فرستاده شود.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۹ دیماه ۱۴۰۱، ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *