۲۴ دی: تجمع خانواده ها علیه اعدام، کارگران روغن نباتی جهان و دو خبر دیگر

اطلاعیه شماره ۲۶۸

روز ۲۴ دی خانواده های شماری از زندانیان در اعتراض به اعدام ها و برای توقف آن مقابل ساختمان قوه جنایتکار قضائیه تجمع کردند. در این تجمع کودکانی با نوشته “بابام را اعدام نکنید” شرکت داشتند.

در این روز همچنین کارگران روغن نباتی جهان در زنجان در اعتراض به عدم پرداخت حقوقها و وضع بد معیشتی و کاری خود مقابل استانداری زنجان تجمع کردند.

شعاردهی های شبانه ادامه دارد. شب گذشته در محلاتی از تهران از جمله اکباتان فریاد مرگ بر دیکتاتور طنین انداخته بود. در سرابله ایلام نیز جوانان در خیابان آتش روشن کردند وشعار قسم به خون یاران ایستاده ایم تا پایان و شعارهای دیگری علیه حکومت را سردادند. همینطور دانشجویان درخوابگاه دخترانه چمران شعارهای ضد حکومتی سر دادند و همسایه ها با آنها همراهی کردند.

حمله به نیروی های سرکوب و پایگاههای بسیج شکلی از اعتراض مردم است. امروز جوانان در کرج به یکی از پایگاههای بسیج کوکتل زدند و آنرا آتش زدند و در قم به خودروی یکی از آخوندها و در ملارد به دفتر امام جمعه کوکتل زدند.

آخرین خبر اینکه قطعنامه محكوميت سركوب معترضان و فراخوان به گذاشتن سپاه پاسداران در لیست تروریسم به اتفاق آراي نمايندگان و سخنگويان تمامي احزاب انگلستان به تصویب رسید. زیر فشار انقلاب و همبستگی های جهانی جمهوری اسلامی در یک قدمی بایکوت جهانی قرار دارد. حکومت اسلامی باید در سطح جهان بایکوت شود و سران آن بخاطر جنایاتشان محاکمه شوند. زنده باد انقلاب زن، زندگی، آزادی!

نابود باد حکومت اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴ ژانویه ۲۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *