حمید تقوائی: خبرگزاری فارس در برابر کانال جدید!

 

“در برنامه‌ای که در تاریخ ٦ سپتامبر (۱٥ شهریور ماه) از شبکه کمونیستی «کانال جدید» پخش شد، مجری برنامه «کیوان جاوید» در انتقاد از وضعیت کشورمان گفت: «در ایران آزادی عقیده وجود ندارد و همه مجبورند تابع یک مذهب خاص باشند و کسی را که اعتقادی ندارد و یا در مورد خداوند طور دیگری فکر می‌کند، زندانی و شکنجه می‌کنند و یا او را به دار می‌کشند …

طرح افکار و عقاید در مجامع علمی و سیاسی ایران کاملاً آزاد است و کسی را در این سرزمین به این خاطر زندانی نمی‌کنند، بلکه اگر کسانی به قصد انحراف اذهان و تشکیک در ایمان مردم، مباحث بی‌محتوا و شبهات فریبنده را در مجامع غیرعلمی مطرح کنند، با آنها متناسب با شیطنتشان برخورد خواهد شد.”

خبرگزاری فارس

HamidTaqvaee-2

 

 

 

این دفاع خبرگزاری فارس از جمهوری اسلامی بی شباهت به دفاع گوبلز از حکومت هیتلری نیست! جمهوری اسلامی همانقدر مدافع مردم معتقد به مذاهب دیگر است که حکومت هیتلر مدافع نژادهای دیگر بود! این حکومت ماهیتا و بر اساس اسمش، قانون اساسی اش، قوانین قصاص و لایحه مجازات اسلامی اش، و تمام دستگاه فکری و عقیدتی و سیاسی و دولتی اش حکومت تبعیض و تفرقه افکنی و نفرت پراکنی مذهبی است. این یک حکومت مدنی مبتنی بر حقوق شهروندی نیست، یک حکومت مبتنی بر برتری مسلمانان ( و بین آنها شیعیان) نسبت به پیروان همه مذاهب دیگر و بی مذهبان است؛ همانطور که حکومت فاشیستی آلمان  مبتنی بر برتری نژاد ژرمن بر بقیه بود. هزاران نفری که در هلوکاست اسلامی تابستان ٦۷ و تا همین امروز در زندانهای جمهوری اسلامی به جرم و یا با توجیه ارتداد و توهین به اسلام و نظایر آن بقتل رسیده اند و بقتل میرسند شاهدی بر هویت و عملکرد فاشیستی این رژیم هستند. جنایتی که در حمله به ژورنالیستهای چارلی ابدو در فرانسه اتفاق افتاد در جمهوری اسلامی هر روز  اتفاق می افتد. از فتوای قتل  سلمان رشدی تا قتل ستار بهشتی ها و تا قتلهای زنجیره ای مختاری ها و پوینده ها بخشی از کارنامه تروریستهای اسلامی حاکم بر ایران است.

 

کیوان جاوید در برنامه ای که خبرگزاری فارس را به این عکس العمل واداشته – بی آنکه اسم گویا و افشا کننده برنامه  “جمهوری اسلامی و نیاز به خرافه امام زمان!” را ذکر کند – همین حقایق را توضیح میدهد و از نیاز آیت الله های میلیادر حاکم به خرافه مذهب برای حفظ نظام و قدرت و ثروتشان و ضرورت جدائی مذهب از دولت و قوانین و سیستم آموزشی صحبت میکند و با استقبال و تایید بینندگان برنامه مواجه میشود. مشکل جمهوری اسلامی فقط کانال جدید و حزب کمونیست کارگری و نیست بلکه توده های مردمی است که این حزب و تلویزیونش را نماینده و سخنگوی خود میدانند.

خبرگزاری فارس کانال جدید و کیوان جاوید را تهدید میکند که “با آنها متناسب با شیطنتشان برخورد خواهد شد.” اما این تهدیدها دیگر دردی از جمهوری اسلامی دوا نمیکند. بینندگانی که در همین برنامه با کانال جدید تماس گرفتند و خرافه امام زمان و چاه  جمکران و کل بساط اسلام حکومتی را به ریشخند گرفتند نشان میدهد که آب از سر حکومت اسلامی و مقدسات پوسیده اش گذشته است.

۷ فوریه ۱٦

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *