mortazavi

مرتضوی، جمهوری اسلامی کهریزکها

محمد شکوهی

mortazavi

اواسط هفته ای که گذشت جلسه دادگاه جنایات کهریزک برگزار شد. مرتضوی متهم ردیف اول قبلا درخواست دوساعت وقت برا ی ارائه “دفاعیاتش” کرده بود. قاضی سراج که مسئول رسیدگی به این پرونده است، وقت کافی به مرتضوی داد. مرتضوی با رد تمام اتهامات وارده، از جنایاتش در بازداشتگاه کهریزک دفاع کرد.

سعید مرتضوی گفت: “از اقدامات انجامشده پشیمان نیستم و به تکلیف عمل کردهام”. کسی را که در اغتشاش علیه نظام و حکومت اقدام میکند به هتل پنجستاره نمیبرند، بلکه باید با او به گونهای برخورد شود که از کرده خود پشیمان شود. اگر دادگاه حکمی علیه من صادر کند، تمکین نخواهم کرد. در موضوع کهریزک عنوان میشود که سه نفر جان باختند که رسانهها تصویر دارند و براساس گزارش پزشکی قانونی در کهریزک این سه نفر هیچگونه ضرب وشتم حادی که منجر به مرگ شود نداشتهاند. درباره فوت سه نفر در کهریزک که عنوان میشود با ضربوشتم ماموران زندان کهریزک فوت شدهاند، اصلا چنین چیزی صحت ندارد.” مرتضوی علت مرگ محمد کامرانی را قصور پزشکی دانست و گفت: “در زندان به هیچیک از این سهنفر ضربهای وارد نشده است که منجر به فوت شود و در فوت کامرانی نیز قصور پزشکی بوده است که در پیشرفتهترین کشورهای دنیا نیز این معضل وجود دارد”. او با بیان اینکه به تکلیف خود عمل کرده است گفت: “ما به عنوان دادستان به تکلیف خود عمل کردهایم و هیچوقت نیز از کرده خود پشیمان نیستیم.”
اینها بخش هایی از”دفاعیات” مرتضوی می باشد که در دفاع از جنایاتش و در رد اتهامات وارده گفته است. مرتضوی در حاشیه امن شخص خامنه ای و بیت رهبری و محافل بانفوذ باندهای دولتی قرار دارد که تمام سعی و تلاششان را به کار گرفته اند تا این جانی را تبرئه نمایند. بعد از گذشت چهار سال از جنایات کهریزک، سیاست بیت رهبری و باندهای حامی اش، کش دادن دادگاه، جعل اسناد و مدارک تقلبی برای اثبات بی گناهی شان، سازمان دادن و آوردن ساندیس خورهای همکار جنایاتشان در کهریزک، به عنوان “شاهد” و خط و نشان کشیدن برای بازماندگان کشته شدگان کهریزک، بوده است. بعد از گذشت چهار سال اکنون دیگر کل نظام، از خامنه ای و بیت رهبری وسیستم قضایی و دولت احمدی نژاد، تصمیم جدی گرفته اند که پرونده را با اعمال نفوذ و توصیه های خامنه ای، هر چه زودتر مختومه اعلام نمایند. روند کلی سه دادگاه اخیر که در طول دو هفته گذشته برگزار شده، این موضوع را تائید می کند.
جمهوری اسلامی و همه باندهایش دردفاع از مرتضوی و به طریق اولی در دفاع از جنایاتش در کهریزک بخط شده اند. مرتضوی و دهها مرتضوی دیگر در طول سه دهه گذشته جمهوری اسلامی راساخته و “خدمات ارزنده ای” به این نظام کثیف داده اند. امثال وی با حمایت های کامل همه رهبران و دولت های بر سر کار آمده در طول سه دهه گذشته، بربریت، جنایات و ماشین آدمکشی جمهوری اسلامی را ساخته و هدایت کرده اند. جمهوری اسلامی، رژیم مرتضوی ها، لاجوردیها، نیری ها، موسوی اردبیلی ها، ری شهریها، خلخالی ها و دهها و صدها جنایتکار و آدمکش حرفه ای است که در طول سه دهه گذشته، نظام کثیف را ساخته و بر گرده مردم ایران تحمیل کرده اند. در راس این دستگاه آدمکش و بربریت اسلامی عاملان و آمران کشتار سه دهه گذشته خمینی، خامنه ای، رفسنجانی، دولتهایشان و باندهای پرقدرت قرار داشته و دارند. اکثریت مسئولان و مقامات بلند پایه رژیم پرونده خونینی همانند مرتضوی دارند. آنها که در راس نظام قرار دارند، همه جانیان و مرتضوی های سه دهه گذشته می باشند. انتظار محاکمه و رسیدگی به جرایم آنها توسط حکومت جنایتکاران، انتظاری عبث و بیهوده می باشد. دادگاه کهریزک هیچ حکمی در باره این جانیان صادر نخواهد کرد. چرا که محاکمه و صدورهر حکمی علیه مرتضوی، بر علیه خود جمهوری اسلامی می باشد. مرتضوی در کنار همه سران و مقامات بلند پایه جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته باید دستگیر و به اتهام ارتکاب جنایت برعلیه بشریت محاکمه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *