عبدل گلپریان: غرق شدن هفتاد انسان، مسببین این فاجعه چه کسانی هستند؟

 

p44-Abdol_Golpariyan

اگر فاجعه غرق شدن هزاران پناهجو طی یکسال گذشته نتیجه سیاستهای کثیف دولتهای غربی و سران کشورهای منطقه در خاورمیانه بوده است، اگر مردم افغانستان ناچارند از دست اوباشان اسلامی طالبان و حکومت این کشور خانه و کاشانه خود را رها کرده و سرنوشت غم انگیز غرق شدن در دریا را برای خود رقم بزنند، اگر جوانان بیکار و عاصی از دست حکومتی بغایت وحشی و آدم کش بنام جمهوری اسلامی مجبورند چنین سرنوشت مشابهی در انتظارشان باشد، اما غرق شدن بیش از سیصد انسان ساکن کردستان عراق در آبهای مابین ترکیه و یونان در کمتر از یکسال و غرق شدن هفتاد نفر در روز جمعه بیست و دوم ژانویه در دریای اژه که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل میدادند، بدلیل وجود یک حکومت قومی اسلامی حاکم بر کردستان عراق است که دزدان و غارتگرانی چون احزاب بارزانی، طالبانی و دیگر اوباشان اسلامی شریکشان در راس این حکومت می باشند. آنانند که بانی و مسبب اصلی چنین واقعه دردناکی هستند.

مردم کردستان عراق در کنار اعتراضات بحق و هر روزه خود، برای بدست آوردن حقوقهای معوقه پنج ماهه و دهها خواست و مطالبه دیگرشان، باید انگشت اتهام را بسوی حکومت اقلیم کردستان و خیل عشایر ایل و تبار بارزانی، طالبانی و جریانات مفتخور اسلامی نشانه روند که از قبل اهداف و سیاستهای به بن بست رسیده آنان و تحمیل فقر و نا امنی بر مردم طی بیست و پنج سال اخیر، تنها در یک روز هفتاد انسان ساکن شهرهای سلیمانیه، رانیه، دهوک و دیگر شهرهای کردستان عراق در آبهای اژه غرق میشوند.

حکومت اقلیم کردستان بانی و مسبب اصلی چنین فاجعه ای است. در همه جا باید جار زد که حکومت اقلیم کردستان، بحران سیاسی و اقتصادی تنیده شده بر پیکر این حکومت کارتنی و احزاب تشکیل دهنده آن و غارت و چپاول هستی مردم توسط احزاب و باندهای قومی اسلامی در کردستان عراق، عامل اصلی این واقعه و تباهی های مشابه بر زندگی مردم بوده است.

 

23ژانویه 2016

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *