این نماینده حکومت اعدام و شکنجه باید دستگیر شود. به این دیپلماسی خونین پایان دهید

 

علیه سفر حسن روحانی به فرانسه

wpi-Logo

دولت فرانسه در روزهای ۲۷ تا ۲۸ ژانویه میزبان یکی از مخوف ترین جنایتکاران حکومت اسلامی ایران است.

پرونده خونین حسن روحانی و سابقه سیاهش در سرکوب مستقیم آزادیهای مردم ایران، در دستور مسقتیم برای دستگیری و شکنجه واعدام دهها هزار زندانی سیاسی، در استمرار زن ستیزی سیستماتیک جمهوری اسلامی، در عملی و اجرایی کردن سیاستهای تروریستی درمنطقه و در جهان برای دولت فرانسه کاملا روشن است. اما دولت فرانسه علیرغم این سابقه مخوف تصمیم گرفته است تا با خاک پاشیدن به چشم مردم ایران، خانواده های بیشمار اعدامیان و میلیونها مردمی که قربانی سرکوب سیستماتیک حکومت اسلامی اند. چشمان خود را بر فجایع بیشمار جمهوری اسلامی ایران ببندد.

دولت فرانسه با زیر پا گذاشتن همه حقایق دردناکی که بر مردم ایران و بویژه زنان ایران زیر سیطره سیاه حکومت خونریز رفته است، بجای ترک رابطه سیاسی و محکومیت و ممانعت از سفر سران جنایتکار و تروریست جمهوری اسلامی دروازه های دیپلماسی خونین خود را می گشاید.

اما وجدان بیدار، آگاه و مسٸول مردم فرانسه از سوابق تروریستی حاکمان جمهوری اسلامی نمی تواند چشم بپوشد. از انفجار و بمب گذاری جمهوری اسلامی در ١۹۸۷ تا قتلهای زنجیره ای اپوزیسیون ایرانی در فرانسه و اعزام دستجات تروریست و آدمکش و تا مماشات دولتهای وقت و معاملات کثیف و محرمانه با جانیان حکومت اسلامی در حافظه تاریخی مردم باقیمانده است. جای هیچ عذر و بهانه ای باقی نیست! این سفر و این دیپلماسی محکوم است!

ما همه مردم آزادیخواه، بشردوست و ضد تروریست در فرانسه را به اعتراض وسیع علیه این دیپلماسی خونین دعوت می کنیم تا با برپا کردن تظاهراتهای وسیع علیه ورود رٸیس جمهور حکومت ضد بشری جمهوری اسلامی دست به اعتراض بزنند. و صدای حق طلبانه میلیونها مردم ایران باشند.

 

زنده باد همبستگی بین المللی با مبارزات مردم ایران

ننگ و نفرت بر دیپلماسی خونین دولت فرانسه

 

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

ژانویه ۲۰١٦

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *