جمهوری اسلامی باید در سطح جهان بایکوت شود! سیاوش مدرسی

آپارتاید جنسی، شکنجه، قتل، ترور، اختلاس و فساد روزمره و ۴۳ ساله جمهوری اسلامی امروز زیر منگنه و فشار انقلابی ایست که به هیچ حداقلی تن نمیدهد.شعار “زن، زندگی، آزادی” نه تنها مطالبه ماکزیمالیستی میلیونها پیر و جوان سرنگونی طلب در انقلاب زنانه ایران که خواست فوری سرنگونی جمهوری اسلامی و دستگیری و محاکمه آمرین و عوامل ۴۳ سال جنایت در ایران و جهان است.انقلاب نسلی جوان، شاداب و پرتوان چشم‌انداز پرشکوهی از جامعه‌ای آزاد و برابر در ایران و جهان را پیش رو میگشاید.این جنبش در خیابانها در کارخانه و محلات میرود که برای همیشه رژیم قرون‌وسطایی اسلامی را به زانو در آورد و به زباله‌دان تاریخ بسپارد.
این شرایط وظایف عاجل و فوری‌ای را در مقابل جنبش سرنگونی‌طلبانه در سطح جهان در دستور کار میگذارد.
همدلی و همگامی افکار عمومی جهان در همبستگی با انقلاب ایران پرشکوه و بی‌نظیر است. تظاهراتها و میتینگهای میلیونها ایرانیان در خارج کشور و جنبش‌ها و شخصیتهای معترض و مترقی در سراسر جهان به حرکت در آمده اند تا رژیم ضد زن و “کودک کش” اسلامی سیدعلی خامنه‌ای را به زانو درآورند.
بدون شک فشار جهانی برای به انزوا کشاندن رژیم، کور کردن تمام سرچشمه‌های جهانی بقا و تنفس این رژیم سیاه هدف بسیار مهم و اساسی در جنبش انقلابی و سرنگونی‌طلبانه در خارج کشور محسوب میشود.
در تجربه بایکوت جهانی رژیم‌ آپارتاید نژادی افریقای جنوبی شاهد بودیم که چگونه بایکوت جهانی ضربات کاری به بقای این رژیم زد و علیرغم حمایت‌های جهانی کاسبکارانه و معامله‌گرانه دول به سرنگونی آن یاری رساند.
جنبش سرنگونی‌طالبانه در خارج کشور میتواند و باید که دولتهای غربی را تحت فشار بگذارد که جمهوری اسلامی را به جرم زن‌ستیزی، کودک‌کشی و جنایت علیه بشریت بایکوت کنند!
تمام نهادهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی رژیم در سطح جهان باید بایکوت شوند و در سطح جهان رژیم اسلامی را به انزوا کشاند.
بایکوت همه جانبه جمهوری اسلامی هدف و برنامه روز تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری در سطح جهانی است.این رژیم نماینده مردم ایران نیست و سفارتخانه‌هایش لانه توطئه، تروریسم و سازماندهی تبهکاری و جنایت است و باید تعطیل شود. تمام فعالیتها و نهادهای این رژیم در خدمت تبلیغ سیاسی و اقتصادی تروریسم و جاسوسی و ارتجاع حکومت است و باید بایکوت و برچیده شوند.
رژیم جمهوری اسلامی باید از بازی‌های جام جهانی قطر اخراج شود همانطور که در هفته گذشته از نمایشگاه‌جهانی کتاب فرانکفورت اخراج شد.باید تمام دولتها را تحت فشار گذاشت که بدون اما و اگر رژیم جمهوری اسلامی را بایکوت کنند و بعنوان نماینده جنایت علیه بشریت از منزوی کردن کاربدستان آن و دستگیری و محاکمه آنها دفاع کنند. برپایی تحصن در مقابل وزارت‌ خارجه کشورها با خواست بایکوت جمهوری اسلامی گام عملی ما در این جهت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *