حمید تقوائی: وقتی اسبها یکدیگر را گاز میگیرند! 

hamid_tagvaii4

“جوانها نه شغلی، نه آینده ای ، هیچی ندارند! همه بدبخت اند!”

این گفته یک عابرین خیابان در ویدئو کلیپی است که در وب سایت خبرگزاری فارس منتشر شده است. خبرگزاری فارس وابسته  جناح اصولگرایان و سپاه است و این ویدئو را بدنبال تصمیم دولت مبنی بر کاهش دستمزد جوانان تازه کار  به ۵۳۴ هزار تومان در سایت خود درج کرده است. در این ویدئو صحبتهای مردم به شکل بریده بریده و ادیت شده سر هم شده است اما  حتی در همین سطح هم شدت اعتراض مردم  به پائین بودن درآمدها و بیکاری و گرانی و کلا وضعیت فلاکتبار اقتصادیشان کاملا آشکار است. ظاهرا جناح اصولگرا خواسته است در آستانه انتخابات مجلس زیر آب دولت روحانی و طرفدارانش را بزند اما مشکل حکومت عمیقتر از انتخابات و دعواهای انتخاباتی است. واقعیت اینست که اقتصاد جمهوری اسلامی با رکود شدید و یک فلج کامل مواجه است و چشم اندازی هم برای حتی اندک بهبودی ندارد. در این شرایط هر کس میخواهد آوار را بر سر جناح دیگر خراب کند! گاری به سربالائی افتاده است و  اسبها یکدیگر را گاز میگیرند!

مردم این رژیم را خوب میشناسند. همانطور که از همین ویدئو هم پیداست درد  مردم کل نظام موجود است  نه تنها دولت روحانی. مرد جوانی میگوید “حقوقهای انچنانی خودشان نمیگذارد درد مردم را درک کنند. اینها واقعا درد مردم را نمیفهمند!”  فرد دیگری د رمورد مقامات میگوید ” آنها مینشینند در حمام سونا تصمیماتشان را میگیرند”.

این گفته ها نه تنها دولت روحانی بلکه همه مقامات حکومتی از خامنه ای و بیت رهبری تا  سرداران سپاه و همه آیت الله های میلیاردر و آقازاده ها و باندهای مافیائی شان را شامل میشود. جناحهای حکومتی بجان هم افتاده اند و از همدیگر افشاگری میکنند، اما مردم ایران بخوبی میدانند که خانه از پای بست ویران است. گرانی و بیکاری و مشقت اقتصادی همزاد این حکومت است و راه حل نهائی آن نیز جارو کردن بساط کل این حکومت با همه جناحها و دارو دسته هایش خواهد بود.

۱۶ دسامبر ۱۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *