رئیسی از ساحل امن نیویورک به میان شعله‌های خشم و نفرت جامعه ایران بازگشت!

به رئیسی مصونیت دیپلماتیک دادند تا از پشت تریبون سازمان ملل روضه بخواند و عکس همکار آدمکشش حاج قاسم سلیمانی را سر دست بگیرد و از “امنیتی!” که در ایران و منطقه زیر سایه امامش سیدعلی خامنه‌ای ساخته لاف و گزاف بزند!
درست در زمانی که در جنگ علیه مردم بجان آمده کلافه شده‌اند، نیرو از دست میدهند و درگیر جنگ ماندن و فنا با پرشکوه‌ترین همبستگی و مبارزه برای به زیر کشیدن رژیم سفاک و ضد بشریشان هستند! در شرایطی که مردم در زادگاه تروریست بدنام قاسم سلیمانی تصاویرش را به زیر و به آتش میکشند.
رئیسی آیت‌الله مرگ به نیویورک رفت و به مرکز جدال سیاسی و توفان انقلابی که هست و نیستشان را تهدید میکند بازگشت.
تظاهرات کادرها و اعضا حزب کمونیست کارگری ایران در در مقابل سازمان ملل در نیویورک با فریاد سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و خواست بایکوت تمام عیار رژیم، دستگیری و محاکمه سردمداران کشتار و قتل عام. پیکت‌ها و اکسیونهای اعتراضی در مقابل دفاتر این سازمان در اروپا و کانادا، در مقابل وزارت خارجه کشورها دردهها شهر و پایتخت جهان صدای فریاد اعتراض عزیزانمان در ایران و در کف خیابانها بود و با همبستگی و حمایت انسانها و نهادهای جانب‌دار رهایی زن و ضد دیکتاتوری در اروپا و کانادا مواجه شد.
همبستگی اجتماعی برای الغا و سرنگونی کامل نظام زن ستیز و ضد بشری جمهوری اسلامی.


تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری نبضش با نبض میلیونها جوان و پیر آزادیخواه در ایران میزند و تا سرنگونی تام و تمام نظام سیاه تبهکاران اسلامی از پای نخواهد نشست.


زنده باد آزادی و برابری
زنده باد جنبش رهایی زن
سرنگون باد نظام کثیف جمهوری اسلامی!

تشکیلات خارج کشور‌حزب کمونیست کارگری ایران
۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *